Κάνετε κετογονική διατροφή αλλά έχει κολλήσει η ζυγαριά;

 «Εφόσον δεν τρώω υδατάνθρακες μπορώ να τρώω όσο λίπος θέλω και θα αδυνατίζω». Σωστά; Λάθος!

Η απώλεια λίπους στην κετογονική διατροφή δεν είναι μαγική για όλους. Μερικοί χάνουν λίπος πολύ, πολύ αργά. Κάποιοι άλλοι μπορεί ακόμη και να πάρουν λίπος. Υπάρχουν υγιή μεταβολικά άτομα που μπορούν να κάνουν κετογονική με μεγάλη πρόσληψη λίπους και να χάνουν λίπος, αλλά οι περισσότεροι από εμάς πρέπει να προσέχουμε πόσο λίπος τρώμε.

Διαβάστε Περισσότερα

Πως να επιβιώσετε τις γιορτές σε κετογονική διατροφή

Ας παραδεχτούμε πως η εφαρμογή και η διατήρηση της κετογονικής διατροφής απαιτεί δουλειά και έχει κάποιο βαθμό δυσκολίας. Iδιαίτερα, κατά τη διάρκεια και λίγο μετά την περίοδο των των Χριστουγέννων, όταν υπάρχουν παντού πειρασμοί και σχεδόν καθόλου εναλλακτικές λύσεις κι επειδή η κετογονική διατροφή δε συμβαδίζει με τοv παραδοσιακό εορταστικό μενού είναι εύκολο να πείτε στον εαυτό σας «είναι μια φορά το χρόνο». Για αυτό χρειάζεστε έναν οδηγό επιβίωσης!

Διαβάστε Περισσότερα

Για ποιους λόγους τρώμε ;

Υπάρχουν 3 βασικά είδη πείνας!
Ένα είδος πείνας υπάρχει όταν έχουμε ανεπάρκειες σε θρεπτικά συστατικά (υποθρεψία).
Ένα άλλο είδος είναι για ενέργεια (θερμίδες).
Ένα τρίτο είναι η συναισθηματική πείνα ή πείνα για ανταμοιβή και απόλαυση (ηδονική) που προκύπτει από μειωμένα επίπεδα σε κάποιους νευροδιαβαστές.

Διαβάστε Περισσότερα

Κετογονική διατροφή και COVID-19

Το πρόβλημα με τον ιό COVID-19 είναι πως στη σοβαρή του μορφή χαρακτηρίζεται από καταιγισμό κυτοκινών και διάχυτη ενδοαγγειακή πήξη.
Το πώς θα αντιδράσει ο οργανισμός μας στον COVID-19 εξαρτάται κυρίως από την μεταβολική μας υγεία.

Διαβάστε Περισσότερα

7 superfoods που ενισχύουν τη γονιμότητα και υποστηρίζουν μια υγιή εγκυμοσύνη

Ποια τρόφιμα ενισχύουν τη γονιμότητα και υποστηρίζουν μια υγιή εγκυμοσύνη;

Οι σύγχρονες διατροφικές μας συνήθειες που εστιάζουν στις θερμίδες και όχι στην θρεπτική πυκνότητα των τροφίμων έχουν συμβάλλει στην αύξηση των ποσοστών υπογονιμότητας. Η προετοιμασία του σώματός για σύλληψη και θρέψη ενός αναπτυσσόμενου μωρού απαιτεί πληθώρα θρεπτικών συστατικών. Τη δεκαετία του 1930 ο Δρ. Price μελέτησε τη διατροφή παραδοσιακών πολιτισμών σε όλο τον κόσμο που δεν είχαν χρόνιες ασθένειες, τα δόντια τους ήταν σε άριστη κατάσταση, είχαν γονιμότητα και γεννούσαν υγιή παιδιά. Επιπλέον φρόντιζαν έτσι ώστε τα ζευγάρια πριν από το γάμο να τρώνε ειδικά τρόφιμα «γονιμότητας» για να ενισχύσουν τόσο τη γονιμότητα, όσο και τη καλή θρέψη κατά την εγκυμοσύνη με στόχο την βέλτιστη υγεία του μωρού. Το κοινό χαρακτηριστικό σε όλους τους παραδοσιακούς πολιτισμούς ήταν μια διατροφή πλούσια σε τρόφιμα υψηλής θρεπτικής πυκνότητας.

Ποια είναι αυτά τα τρόφιμα;

Διαβάστε Περισσότερα
x

stayhome

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ!
Στο πλαίσιο τήρησης των μέτρων μείωσης της εξάπλωσης του κορονοϊού,
σας ενημερώνω ότι οι συνεδρίες μας θα πραγματοποιούνται εξ΄αποστάσεως μέχρι νεωτέρας.
Δείτε όλους τους δυνατούς τρόπους
ΕΔΩ

Με σεβασμό, Ελένη Παπαγιαννίδου