Πως η Ορθόδοξη νηστεία βοηθά την αυτοφαγία όταν συνδυάζεται με κέτωση

Η αντίστροφη μέτρηση για το Πάσχα έχει ήδη ξεκινήσει και αυτό σημαίνει ότι διανύουμε την Σαρακοστή που για πολλούς συνεπάγεται νηστεία. Και πιο συγκεκριμένα την ορθόδοξη νηστεία. Πολλά έχουν γραφτεί και ακουστεί για τη διατροφή μας τις ημέρες αυτές. Ωστόσο θα ήθελα να προσεγγίσω το ζήτημα με μια άλλη ματιά.

Διαβάστε Περισσότερα

Μπορεί η διατροφή να μειώσει τα αντισώματα του θυρεοειδή;

Μια ομάδα Ιταλών ερευνητών δημοσίευσε πρόσφατα μελέτη σχετικά με τις επιπτώσεις της διατροφής σε άτομα με Hashimoto και καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι "ναι μπορεί"  η διατροφή να μειώσει τα αντισώματα του θυρεοειδή. 

Διαβάστε Περισσότερα

Νηστεία και απώλεια βάρους χωρίς να πεινάσουμε

Η νηστεία αποτελεί καλή ευκαιρία να χάσουμε βάρος και όπως αναφέρει η Δρ. Ελένη Παπαγιαννίδου, Κλινική Διαιτολόγος- Διατροφολόγος ,μπορούμε και να θρεφόμαστε σωστά και να μη νιώσουμε πείνα και να έχουμε σταθερά φυσιολογικά επίπεδα γλυκόζης στο αίμα αντικαθιστώντας πλούσια τρόφιμα σε υδατάνθρακες με αντίστοιχα χαμηλών υδατανθράκων.

Διαβάστε Περισσότερα

Διατροφή χαμηλών υδατανθράκων για διαβητικούς: Νέα ανακάλυψη;

Φυσικά και όχι. Υπάρχει μακροχρόνια εμπειρία με θετικά αποτελέσματα. Στο παρελθόν οι διαιτητικές συμβουλές ήταν διαφορετικές από τις σημερινές γιατί η διατροφή ήταν το μόνο διαθέσιμο εργαλείο που μπορούσε να βοηθήσει τους διαβητικούς.

Είναι εντυπωσιακό πως σύμφωνα με βιβλίο μαγειρικής για διαβητικούς του 1917, οι διαβητικοί δεν έτρωγαν ζάχαρη, αλεύρι και άμυλα όπως ψωμιά, μπισκότα, ρύζι, ζυμαρικά, γλυκά ροφήματα κλπ. Σήμερα αυτά τα τρόφιμα καταλαμβάνουν το μεγαλύτερο μέρος της διατροφής ενός διαβητικού. Και συνεχίζουν να δίνουν αυτή τη συμβουλή παρόλο που όλο και περισσότεροι νοσούν πλέον από διαβήτη.

Διαβάστε Περισσότερα

Μάθε τα Γιατί σου!

Γιατί σκέφτεστε να ακολουθήσεις κετογονικό τρόπο διατροφής; Αφιερώστε λίγα λεπτά γράφοντας τις σκέψεις σου σχετικά με το γιατί η κετογονική διατροφή είναι καλή επιλογή για εσένα. Χρησιμοποιήστε τις παρακάτω ερωτήσεις ως οδηγό για να γράψετε τις σκέψεις σου. Κάποιες από τις ερωτήσεις μπορεί να μην σε αφορούν. Απάντησε μόνο όσες σε αφορούν.

Κατεβάστε τις ερωτήσεις  ΕΔΩ