“Πατατάκια” Παρμεζάνας Χωρίς Υδατάνθρακες!

Ως γνωστό, είμαι κατά της στέρησης οπότε αν σας λείπουν τα πατατάκια… σας έχω λύση και δεν είναι λαχανικά!
1 μερίδα (5 πατατάκια 5 Κ.Σ.): 108 θερμίδες, 10γρ πρωτεΐνη, 1 γρ υδατάνθρακες
Υλικά: 5 κουταλιές της σούπας (Κ.Σ.) φρεσκοτριμμένη παρμεζάνα και ρίγανη (προαιρετικό αλλά κάνει τη διαφορά)
Εκτέλεση:

Διαβάστε Περισσότερα

Πώς να απολαύσουμε τις καλοκαιρινές μας διακοπές… χωρίς “δίαιτα”!

✓ Κρατήστε τα πράγματα απλά
Λαχανικά, κρέας, ψάρι, αβγά και καλά λίπη όπως αβοκάντο, βούτυρο, ελαιόλαδο.

✓ Πάρτε μαζί σας κάποια απαραίτητα συμπληρώματα
Αν υπάρχει κάτι χωρίς το οποίο δεν μπορείτε να ζήσετε χωρίς πάρτε το μαζί σας. Για παράδειγμα για εμένα είναι το μαγνήσιο, μουρουνέλαιο, πεπτικά ένζυμα και προβιοτικά. Τα προβιοτικά είναι πολύ χρήσιμα κατά την περίοδο των διακοπών γιατί προλαμβάνουν τόσο τη δυσκοιλιότητα όσο και τη διάρροια. Προτιμήστε αυτά που δεν χρειάζονται ψυγείο διαφορετικά προμηθευτείτε τα από τοπικό φαρμακείο και βάλτε τα στο ψυγείο του δωματίου σας.

Διαβάστε Περισσότερα

Ποια τρόφιμα μας βλάπτουν όταν έχουμε Hashimoto;

Αφαιρέστε για 30 ημέρες τα παρακάτω τρόφιμα και παρατηρήστε πως θα νιώθετε:

  • Γλουτένη και τρόφιμα με κρυμμένη γλουτένη - σάλτσα μπάρμπεκιου, ζωμοί εμπορίου, μαγιά μπύρας, αλλαντικά, καρυκεύματα, χοτ ντογκ, υδρολυμένες φυτικές πρωτείνες, κέτσαπ, βύνη, αρωματικά βύνης, ξίδι βύνη, τροποποιημένο άμυλο, όξινο γλουταμινικό νάτριο, φυτική κρέμα, έτοιμες σάλτσες, μείγματα μπαχαρικών
Διαβάστε Περισσότερα

Σύμφωνα με μελέτη: Τα ΚΟΡΕΣΜΕΝΑ δρουν προστατευτικά στον κίνδυνο ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟΥ!

Αυτή η μετα-ανάλυση διεξήχθη σε 15 μελέτες και βρέθηκε πως η υψηλότερη πρόσληψη κορεσμένου λίπους σχετίζεται αντίστροφα με τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου, νοσηρότητας και θνησιμότητας με τη φυλή, το φύλο, και το ΔΜΣ ως τους βασικούς παράγοντες που επηρεάζουν τον κίνδυνο αυτό.
Τα ακόλουθα 3 σημεία είναι σημαντικά, διαβάστε τα, πριν μπείτε στον πειρασμό να την “πέσετε” στην κρέμα γάλακτος!

Διαβάστε Περισσότερα

Λατρεύετε τα ζυμαρικά αλλά όχι τους υδατάνθρακες; Υπάρχει λύση: Κολοκυθάκια!

Λόγω υψηλού ποσοστού νερού, τα κολοκυθάκια είναι χαμηλά σε θερμίδες, υδατάνθρακες και σάκχαρα, αλλά πλούσια σε απαραίτητα θρεπτικά συστατικά όπως κάλιο, μαγγάνιο και αντιοξειδωτικά όπως βιταμίνη C και βιταμίνη Α.

Διατροφική σύγκριση ανά 1 μερίδα (2-φλιτζάνια)

Διαβάστε Περισσότερα