9 σημάδια που μαρτυρούν πως έχουμε χρόνια φλεγμονή.

Η χρόνια φλεγμονή συμβαίνει όταν το ανοσοποιητικό μας βρίσκεται συνέχεια στο «on». Το αποτέλεσμα είναι μα συνεχόμενη απελευθέρωση καταστροφικών χημικών ουσιών που μπορεί να αρρωστήσουν τα κύτταρα μας. Μοιάζει με φωτιά που δεν σβήνει ποτέ.
Έρευνες δείχνουν πως η χρόνια φλεγμονή συσχετίζεται με πολλές μοντέρνες παθήσεις, όπως παχυσαρκία και καρδιαγγειακές παθήσεις. Εκτός των άλλων μπορεί να μας κάνει να νιώθουμε συνέχεια κουρασμένοι και εξαντλημένοι.
Ένας δείκτης φλεγμονής είναι τα επίπεδα της C-αντιδρώσας πρωτεΐνης στο αίμα. Υπάρχουν βέβαια πολλά σημάδια με τα οποία το σώμα μας λέει πως έχουμε χρόνια φλεγμονή.

Πώς να εντοπίσουμε τα σημάδια της χρόνιας φλεγμονής;

Διαβάστε Περισσότερα

4 «υγιεινά» τρόφιμα που προκαλούν φλεγμονή.

Δυσκολεύεσαι να χάσεις βάρος και νιώθεις μια συνεχόμενη κόπωση; Τότε θα πρέπει να αντιμετωπίσεις την υποβόσκουσα αιτία: τη χρόνια φλεγμονή.
Η χρόνια φλεγμονή συμβαίνει όταν το ανοσοποιητικό είναι συνέχεια στο διακόπτη «on». Το αποτέλεσμα είναι πως υπάρχει ένας συνεχόμενος πόλεμος στα κύτταρα μας, ένας πόλεμος που μας προσθέτει κιλά (ειδικά στην περιφέρεια της μέσης), μας γερνάει πρόωρα και καταστρέφει το σώμα.
Ο καλύτερος τρόπος για να αντιμετωπίσουμε τη χρόνια φλεγμονή είναι μέσω της διατροφής. Στο ιατρείο μου, προτείνω σε όλους τους πελάτες μου να ακολουθούν μια αντι-φλεγμονώδη διατροφή. Αυτή είναι η διατροφή που γενετικά είμαστε προγραμματισμένοι να τρώμε.

Διαβάστε Περισσότερα

ΑΦΡΑΤΟ ΠΑΝΤΕΣΠΑΝΙ...χωρίς ενοχές! Κατάλληλο για Διαβητικούς!

ΑΦΡΑΤΟ ΠΑΝΤΕΣΠΑΝΙ...χωρίς ενοχές ... Κατάλληλο για Διαβητικούς, Χωρίς Ζάχαρη, Χωρίς Γλουτένη, Χωρίς Δημητριακά. Σε αυτή τη συνταγή απλά προσθέστε 1 κουταλάκι του γλυκού μαχλέπι σε σκόνη και μερικές σταγόνες εσάνς μαστίχα Χίου και απολαύστε το με λιγότερο από 2 γραμμάρια ανά μερίδα!
Δείτε την συνταγή εδώ !

 

 

Συνταγή παγωτού βανίλιας χωρίς ζάχαρη για μικρά και μεγάλα παιδιά!

Είναι κρίμα να "χαλάμε το χατίρι" των παιδιών όταν ζητούν απλά... ένα παγωτό! Μία εύκολη συνταγή παρασκευής παγωτού βανίλιας σε ξυλάκι, χαμηλών υδατανθράκων, ελεύθερο γλουτένης και χωρίς ζάχαρη από τα χεράκια της... μαμάς, με την υπογραφή της κλινικής διαιτολόγου - διατροφολόγου, Παπαγιαννίδου Ελένης!

Υλικά (για 4 παγωτά):

Διαβάστε Περισσότερα

Πώς να απολαύσουμε το πασχαλινό τραπέζι χωρίς ενοχές και αύξηση βάρους.

Το Πάσχα είναι μια δύσκολη στιγμή για όταν προσέχουμε το βάρος μας. Είναι δύσκολο να αντισταθούμε σε δελεαστικά φαγητά και γλυκά, αλλά μπορούμε να ξεπεράσουμε το στρες της ημέρας του Πάσχα, χωρίς να πάρουμε βάρος, χωρίς τη γνωστή υπνηλία μετά το γεύμα και το πιο σημαντικό να απολαύσουμε το χρόνο με την οικογένεια και τους φίλους μας!

Ως διαιτολόγος μπορεί να σας εκπλήσσει το γεγονός ότι μου αρέσει να απολαμβάνω ένα παγωτό ή/και λίγο τσουρέκι μετά το πασχαλινό γεύμα.

Διαβάστε Περισσότερα