Κετογονικός μπακαλιάρος με κουρκούτι

Το έθιμο καλεί στο τραπέζι την 25η Μαρτίου να τρώμε μπακαλιάρο με σκορδαλιά.

Στη συγκεκριμένη συνταγή έχω κάνει κάποιες αλλαγές έτσι ώστε να γίνει χαμηλών υδατανθράκων και για αυτό αντί για αλεύρι έχω χρησιμοποιήσει μια πρωτεΐνη ορού γάλακτος χωρίς γεύση σε σκόνη και ανθρακούχο νερό αντί για μπύρα. Για το τηγάνισμα προτιμώ το βιολογικό λάδι καρύδας γιατί δεν καταστρέφεται ή οξειδώνεται σε υψηλές θερμοκρασίες. Τέλος, προτίμησα να χρησιμοποιήσω φρέσκο ή κατεψυγμένο μπακαλιάρο για να αποφύγω τη χρονοβόρα διαδικασία του ξαλμυρίσματος. Σαφέστατα ο φρέσκος είναι πάντα πιο νόστιμος σε σχέση με τον κατεψυγμένο αλλά πρέπει να σκεφτόμαστε και πρακτικά!

Διαβάστε Περισσότερα

Κετογονική σκορδαλιά με κουνουπίδι

Συνταγή για Κετογονική σκορδαλιά με κουνουπίδι

Διαβάστε Περισσότερα

Νηστίσιμα κετογονικά τρουφάκια με σουσάμι

Νηστίσιμα κετογονικά τρουφάκια με σουσάμι: Ένα εύκολο, γρήγορο, υγιεινό, κετογονικό, νηστίσιμο σνακ για μεγάλους και μικρά παιδιά.

Διαβάστε Περισσότερα

Νηστίσιμο φρικασέ θαλασσινών

Αυτή τη Σαρακοστή δοκιμάστε Νηστίσιμο φρικασέ θαλασσινών χαμηλών υδατανθράκων ιδανική ακόμα και για το Κυριακάτικο τραπέζι σας!

Διαβάστε Περισσότερα

Συκώτι με κρεμώδη σάλτσα με μανιτάρια

Μια υγιεινή διατροφή πρέπει να εστιάζει σε τρόφιμα πυκνά σε θρεπτικά συστατικά και όχι στις θερμίδες. Το συκώτι είναι superfood ή η πολυβιταμίνη της φύσης και καλό είναι να υπάρχει μια φορά την εβδομάδα στο μενού μας, ειδικά για τις γυναίκες και τα μικρά παιδιά.

Διαβάστε Περισσότερα