Πληκτρολογήστε μία λέξη "κλειδί" για να αναζητήσετε τη συνταγή που επιθυμείτε.

Κέικ Βανίλια ελεύθερο γλουτένης, χωρίς ζάχαρη, χαμηλό σε υδατάνθρακες!

Για όλες εσάς που θέλετε ένα γρήγορο και εύκολο κέικ για το κολατσιό του παιδιού σας στο σχολείο, για εσάς στο γραφείο ή απλά ένα κέρασμα στο σπίτι σίγουρα η παρακάτω συνταγή θα σας ενθουσιάσει! Πρόκειται για κέικ βανίλια ελεύθερο γλουτένης, χωρίς ζάχαρη και χαμηλό σε υδατάνθρακες! Θα χρειαστείτε μόνο λίγα υλικά και θα ετοιμάσετε το πιο νόστιμο κέρασμα! 

Υλικά

 ½ φλιτζάνι λιωμένο βούτυρο ή ghee ή λάδι καρύδας (Μπορείτε να βρείτε το προϊόν ΕΔΩ )
 ½ φλιτζάνι γάλα καρύδας (Μπορείτε να βρείτε το προϊόν ΕΔΩ ) ή κρέμα γάλακτος
 12 αβγά
 1 φλιτζάνι κρυσταλλική στέβια με ερυθριτόλη
 1 κ.γλ. θαλασσινό αλάτι
✓ 1 κλωναράκι βανίλια
 1 φλιτζάνι αλεύρι καρύδας (Μπορείτε να βρείτε το προϊόν ΕΔΩ )
 1 κ.γλ. μπέικιν παόυντερ χωρίς γλουτένη

Εκτέλεση
1. Προθερμαίνετε το φούρνο στους 180ΟC.
2. Χτυπάτε με μίξερ μαζί το βούτυρο, το γάλα καρύδας, τα αβγά, τη κρυσταλλική στέβια, το αλάτι, και του σπόρους από ένα κλωναράκι βανίλια.
3. Αναμιγνύετε το αλεύρι καρύδας με το μπέικιν πάουντερ και το ρίχνετε στο υγρό μίγμα. Ανακατεύετε καλά.
4. Ρίχνετε το μίγμα είτε σε μια μακρόστενη φόρμα (28x18x5 εκ.) ή σε στρογγυλό ταψάκι για κέικ (22 εκ. διάμετρο) καλά βουτυρωμένο.
5. Το ψήνετε για 35 με 40 λεπτά ή μέχρι το μαχαίρι να βγαίνει καθαρό όταν το βάζετε στο κέντρο του κέικ.
6. Το βγάζετε από τη φόρμα και το αφήνετε να κρυώσει πριν το κόψετε.

Καλή σας όρεξη λοιπόν απόλαμβάνοντας ένα εξαιρετικά καλής ποιότητας τρόφιμο φτιαγμένο από τα χεράκια σας. Μην ξεχνάτε "Η τροφή είναι πληροφορίες στα γονίδια μας"!

Ένα σχετικό άρθρο που σίγουρα θα σας ενδιαφέρει "Το θαυματουργό αλεύρι καρύδας & τι προσφέρει στον οργανισμό"