Πληκτρολογήστε μία λέξη "κλειδί" για να αναζητήσετε τη συνταγή που επιθυμείτε.

“Πατατάκια” Παρμεζάνας Χωρίς Υδατάνθρακες!

Ως γνωστό, είμαι κατά της στέρησης οπότε αν σας λείπουν τα πατατάκια… σας έχω λύση και δεν είναι λαχανικά!
1 μερίδα (5 πατατάκια 5 Κ.Σ.): 108 θερμίδες, 10γρ πρωτεΐνη, 1 γρ υδατάνθρακες
Υλικά: 5 κουταλιές της σούπας (Κ.Σ.) φρεσκοτριμμένη παρμεζάνα και ρίγανη (προαιρετικό αλλά κάνει τη διαφορά)
Εκτέλεση:

1. Προθερμάνετε το φούρνο στους 200οC.
2. Ανακατέψτε τα 2 υλικά μεταξύ τους. Απλώστε σε ένα ταψί λαδόκολλα (όχι αλουμινόχαρτο). Σχηματίστε 5 δισκάκια παρμεζάνας σε α στάση μεταξύ τους που να αντιστοιχούν σε 1 κουταλιά της σούπας ο καθένας. Εναλλακτικά αν έχετε ταψάκι σιλικόνης για μάφινς μπορείτε να ρίξετε το μίγμα σε 5 θηκούλες του.
3. Τα ψήνετε στο προθερμασμένο φούρνο για 5-7 λεπτά, προσέχοντας να μην καούν. Μόλις ροδίσουν είναι έτοιμα.
4. Βγάλτε τα από το φούρνο και περιμένετε να κρυώσουν τελείως για να γίνουν τραγανά.
Σημείωση: Μπορείτε να φτιάξετε παραπάνω από 1 μερίδα, να τα βάλετε σε ατομικά σακουλάκια και να τα πάρετε μαζί σας για ένα χορταστικό νόστιμο και φυσικά πολύ χαμηλών υδατανθράκων σνακ στην παραλία. 

Καλά μπάνια!!

Ετικέτες: Συνταγές για διαβητικούς, Συνταγές, Αλμυρές συνταγές, Συνταγές για υγιεινά πρωϊνά και σνακ, Κετογονική διατροφή

x

stayhome

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ!
Στο πλαίσιο τήρησης των μέτρων μείωσης της εξάπλωσης του κορονοϊού,
σας ενημερώνω ότι οι συνεδρίες μας θα πραγματοποιούνται εξ΄αποστάσεως μέχρι νεωτέρας.
Δείτε όλους τους δυνατούς τρόπους
ΕΔΩ

Με σεβασμό, Ελένη Παπαγιαννίδου