Πληκτρολογήστε μία λέξη "κλειδί" για να αναζητήσετε τη συνταγή που επιθυμείτε.

Συνταγή για Πρωτεϊνικές Τηγανίτες

Πανεύκολη συνταγή για πολύ νόστιμες πρωτεϊνικές τηγανίτες για πρωινό για εσάς ή τα παιδιά σας. Φυσικά πολύ χαμηλών υδατανθράκων και χωρίς γλουτένη κατάλληλη για διαβητικούς ή όσους ακολουθούν μια πολύ χαμηλών υδατανθράκων κετογονική διατροφή για θεραπευτικούς σκοπούς ή για απώλεια βάρους.


Ανά μερίδα: 85 θερμίδες, 3γρ λίπος, 13γρ πρωτεΐνη, 1γρ υδατάνθρακες, 0γρ εδώδιμες ίνες

Υλικά για 4 μερίδες
• 1/2 φλιτζάνι τυρί cottage
• 1/2 φλιτζάνι πρωτεΐνη ορού γάλακτος, βανίλια (Μπορείτε να βρείτε το προϊόν  ΕΔΩ)
• 2 αβγά
• 2 Κ.Σ. άγλυκο γάλα αμυγδάλου
• 2 Κ.Σ. ερυθριτόλη με γλυκοζίτες στέβιας
• 2 κ.γλ. μπέικιν πάουντερ (χωρίς γλουτένη)

Εκτέλεση
1. Βάλτε όλα τα υλικά σε ένα μούλτι και χτυπήστε τα μέχρι να γίνει ένα απαλό μίγμα.
2. Είναι σημαντικό να αφήσετε το μίγμα να σταθεί για 5 λεπτά πριν τις μαγειρέψετε για να πήξει το μίγμα.
3. Ζεσταίνετε ένα τηγάνι και ρίχνετε λίγο από το μίγμα. Μόλις ψηθούν από την μια πλευρά τις γυρίζετε από την άλλη.

Ετικέτες: Συνταγές για διαβητικούς, Συνταγές, Πρωτεΐνη ορού γάλακτος , Φυσικά γλυκαντικά , Γλυκές συνταγές για Διαβητικούς, Συνταγές για υγιεινά πρωϊνά και σνακ, Κετογονική διατροφή

x

stayhome

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ!
Στο πλαίσιο τήρησης των μέτρων μείωσης της εξάπλωσης του κορονοϊού,
σας ενημερώνω ότι οι συνεδρίες μας θα πραγματοποιούνται εξ΄αποστάσεως μέχρι νεωτέρας.
Δείτε όλους τους δυνατούς τρόπους
ΕΔΩ

Με σεβασμό, Ελένη Παπαγιαννίδου