Πληκτρολογήστε μία λέξη "κλειδί" για να αναζητήσετε τη συνταγή που επιθυμείτε.

Εύκολη καρμπονάρα με σπαγγέτι Shirataki

Ανά μερίδα: 296 θερμίδες, 26γρ λίπος, 8γρ πρωτεΐνη, 2γρ υδατάνθρακες, 12γρ εδώδιμες ίνες

Υλικά για 1 μερίδα
• 1 συσκευασία σπαγγέτι shirataki 
• 2 κ.γλ. βούτυρο
• 1 φέτα μπέικον, ψιλοκομμένο (με 0γρ υδατάνθρακες/100γρ)
• 2 Κ.Σ. (30γρ) τυρί κρέμα (με λιγότερους από 2.7γρ υδατάνθρακες /100γρ)
• 2 Κ.Σ. (30γρ) τριμμένη παρμεζάνα 
• λίγο ψιλοκομμένο άνηθο (προαιρετικά)

Εκτέλεση
1. Ανοίξτε τα πακέτο και ρίξτε το σε ένα στραγγιστήρι. 
2. Ξεπλύνετε πάρα πολύ καλά με άφθονο ζεστό νερό βρύσης για 2-3 λεπτά και αφήστε τα στην άκρη.
3. Σε ένα τηγάνι ρίξτε τα σπαγγέτι shirataki για σοτάρετε τα σκέτα για 2-3 λεπτά σε υψηλή θερμοκρασία. 
4. Ρίξτε το ψιλοκομμένο μπέικον ανακατεύετε σε μέτρια θερμοκρασία μέχρι να ψηθεί.
5. Σβήνετε τη φωτιά, ρίχνετε το βούτυρο, το τυρί κρέμα και την παρμεζάνα και ανακατεύετε μέχρι να λιώσει η παρμεζάνα.
6. Σερβίρετε και αν επιθυμείτε πασπαλίζετε με λίγο ψιλοκομμένο άνηθο

Ετικέτες: Συνταγές για διαβητικούς, Συνταγές, Αλμυρές συνταγές, Κετογονική διατροφή

x

stayhome

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ!
Στο πλαίσιο τήρησης των μέτρων μείωσης της εξάπλωσης του κορονοϊού,
σας ενημερώνω ότι οι συνεδρίες μας θα πραγματοποιούνται εξ΄αποστάσεως μέχρι νεωτέρας.
Δείτε όλους τους δυνατούς τρόπους
ΕΔΩ

Με σεβασμό, Ελένη Παπαγιαννίδου