Πληκτρολογήστε μία λέξη "κλειδί" για να αναζητήσετε τη συνταγή που επιθυμείτε.

Εύκολο κετογονικό κέικ σοκολάτας - Η συνταγή!

Γνωρίζουμε όλοι πλέον τα οφέλη μιας διατροφής χαμηλών υδατανθράκων. Αυτό που ίσως δεν έχουμε κατανοήσει απόλυτα είναι ότι μπορούμε να απολαμβάνουμε εύκολα και γρήγορα σπιτικά εδέσματα χαμηλών υδατανθράκων που είναι κατάλληλα για διαβητικούς! Σας παραθέτω λοιπόν, μία συνταγή για εύκολο κέικ σοκολάτας χωρίς αλεύρι και ελεύθερο γλουτένης!

Υλικά για 8 μερίδες

8 μεγάλα αβγά
1 φλιτζάνι άγλυκο κακάο σε σκόνη 
1/2 φλιτζάνι βούτυρο ή λάδι καρύδας, λιωμένο αλλά όχι ζεστό
1 1/4 φλιτζανιού ερυθριτόλη με στέβια σε πούδρα

Εκτέλεση
1. Προθερμαίνετε το φούρνο 160 ºC.
2. Χτυπάτε τα αβγά με μίξερ 3 λεπτά σε μέτρια ταχύτητα, μέχρι να ασπρίσουν.
3. Προσθέτετε το κακάο και το γλυκαντικό.
4. Ρίχνετε και το κρύο λιωμένο βούτυρο και ανακατέψτε με μια σπάτουλα.
5. Ρίξτε τη ζύμη σε ένα στρογγυλό ταψί σιλικόνης.
6. Ψήστε το για 30 με 40 λεπτά.
7. Αφήστε το να κρυώσει σε μια ράγα και μετά βάλτε το στο ψυγείο να παγώσει.

Αυτό το κέικ γίνεται πιο συμπαγές όσο κρυώνει.

Ανά μερίδα: 244 θερμίδες, 21 γρ λίπος, 11 γρ πρωτεΐνη, 3 γρ υδατάνθρακες

Ετικέτες: Συνταγές για διαβητικούς, Συνταγές χωρίς γλουτένη, Συνταγές, Φυσικά γλυκαντικά , Γλυκές συνταγές για Διαβητικούς, Συνταγές για υγιεινά πρωϊνά και σνακ, Κετογονική διατροφή

x

stayhome

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ!
Στο πλαίσιο τήρησης των μέτρων μείωσης της εξάπλωσης του κορονοϊού,
σας ενημερώνω ότι οι συνεδρίες μας θα πραγματοποιούνται εξ΄αποστάσεως μέχρι νεωτέρας.
Δείτε όλους τους δυνατούς τρόπους
ΕΔΩ

Με σεβασμό, Ελένη Παπαγιαννίδου