Πληκτρολογήστε μία λέξη "κλειδί" για να αναζητήσετε τη συνταγή που επιθυμείτε.

Πρωτεϊνική βάφλα χαμηλών υδατανθράκων

Συνταγή για πρωτεϊνική βάφλα χαμηλών υδατανθράκων για πρωινό και όχι μόνο! Μπορείτε να την συνδυάσετε με την δική σας πραλίνα φουντουκιού (Δείτε την συνταγή εδώ

Υλικά για 10 βάφλες

1/2 φλιτζάνι αλεύρι καρύδας (μπορείτε να βρείτε το προϊόν ΕΔΩ )
1/2 φλιτζάνι σκόνη πρωτεΐνης ορού γάλακτος, βανίλια (μπορείτε να βρείτε το προϊόν ΕΔΩ )
1/2 κ.γλ. θαλασσινό αλάτι
1 Κ.Σ. ερυθριτόλη με στέβια
1 Κ.Σ. μπέικιν πάουντερ χωρίς γλουτένη
1/2 φλιτζάνι γάλα καρύδας (μπορείτε να βρείτε το προϊόν ΕΔΩ ) + 1 φλιτζάνι νερό
4 αυγά 
4 Κ.Σ. βούτυρο ή λάδι καρύδας (μπορείτε να βρείτε το προϊόν ΕΔΩ ), λιωμένο
1 κ.γλ. εσάνς βανίλια

Ανά μερίδα: 144 Θερμίδες, 8γρ Λίπος, 12.2γρ Πρωτεΐνη, 4γρΥδατάνθρακες,

Εκτέλεση
1. Προθερμαίνετε τη βαφλιέρα. Σε ένα μπολ αναμιγνύετε το αλεύρι καρύδας την σκόνη πρωτεΐνης, το αλάτι , το μπέικιν πάουντερ και το γλυκαντικό.
2. Σε ένα άλλο μπολ ανακατεύετε το γάλα, το νερό, τα αυγά, το βούτυρο και την υγρή βανίλια. Προσθέτετε αργά το υγρό μίγμα στα στερεά.
3. Το αφήνετε να σταθεί για 5 λεπτά.
4. Τις ψήνετε σύμφωνα με τις οδηγίες τις βαφλιέρας.
5. Μπορείτε να τις αποθηκεύσετε ατομικά στην κατάψυξη και να τις αποψύχετε για το πρωινό.

Ετικέτες: Συνταγές για διαβητικούς, Συνταγές, Πρωτεΐνη ορού γάλακτος , Γλυκές συνταγές για Διαβητικούς, Συνταγές για υγιεινά πρωϊνά και σνακ

x

stayhome

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ!
Στο πλαίσιο τήρησης των μέτρων μείωσης της εξάπλωσης του κορονοϊού,
σας ενημερώνω ότι οι συνεδρίες μας θα πραγματοποιούνται εξ΄αποστάσεως μέχρι νεωτέρας.
Δείτε όλους τους δυνατούς τρόπους
ΕΔΩ

Με σεβασμό, Ελένη Παπαγιαννίδου