Πληκτρολογήστε μία λέξη "κλειδί" για να αναζητήσετε τη συνταγή που επιθυμείτε.

Τραγανά σοκολατένια πρωτεϊνικά “δημητριακά” πρωινού

Μία συνταγή για Τραγανά σοκολατένια πρωτεϊνικά “δημητριακά” πρωινού ή σνακ, σκέτα ή με στραγγιστό γιαούρτι ή αραιωμένο γάλα καρύδας αν θέλετε να αποφεύγετε τα γαλακτοκομικά.

Υλικά για 10 μερίδες

  • 1 φλιτζάνι αλεσμένα φουντούκια
  • 1 φλιτζάνι θρυμματισμένα φουντούκια
  • 1 φλιτζάνι πρωτεΐνη ορού γάλακτος με γεύση σοκολάτα (μπορείτε να βρείτε το κατάλληλο προϊόν ΕΔΩ )
  • 1 φλιτζάνι κρυσταλλική ερυθριτόλη με στέβια
  • 3 Κ.Σ. βιολογική σκόνη κακάο (μπορείτε να βρείτε το κατάλληλο προϊόν ΕΔΩ )  
  • 100 γραμμάρια λάδι καρύδα (μπορείτε να βρείτε το κατάλληλο προϊόν ΕΔΩ )
  • ~ 5 σταγόνες φυσικό άρωμα βανίλιας (μπορείτε να βρείτε το κατάλληλο προϊόν ΕΔΩ )
  • 6 Κ.Σ. νερό

Εκτέλεση

  1. Προθερμαίνετε το φούρνο στους 150 οC. 
  2. Ρίχνετε σε ένα μπολ τα φουντούκια, την πρωτεΐνη, το γλυκαντικό και το κακάο και τα ανακατεύετε καλά. 
  3. Αναμιγνύετε και το λιωμένο λάδι καρύδας με το νερό και το ρίχνετε στο μίγμα φουντουκιού μέχρι να μοιάζει με χονδροειδή ψίχουλα. 
  4. Τοποθετήστε τα σε ένα ταψί για μπισκότα αφού έχετε απλώσει λαδόκολλα.
  5. Ψήνετε για 12-20 λεπτά ή μέχρι να ροδίσουν. Παρακολουθείστε για να μην σας καούν.
  6. Αφαιρείτε από το φούρνο και τα σπάτε απαλά με ένα κουτάλι, ενώ είναι ακόμη ζεστά. 
  7. Τα αφήνετε να κρυώσουν στο ταψί. Όταν κρυώσουν θα γίνουν πολύ τραγανά.
  8. Το αποθηκεύετε σε ένα μεγάλο γυάλινο βάζο.

Ετικέτες: Συνταγές για διαβητικούς, Συνταγές, Πρωτεΐνη ορού γάλακτος , Φυσικά γλυκαντικά , Γλυκές συνταγές για Διαβητικούς, Συνταγές για υγιεινά πρωϊνά και σνακ

x

stayhome

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ!
Στο πλαίσιο τήρησης των μέτρων μείωσης της εξάπλωσης του κορονοϊού,
σας ενημερώνω ότι οι συνεδρίες μας θα πραγματοποιούνται εξ΄αποστάσεως μέχρι νεωτέρας.
Δείτε όλους τους δυνατούς τρόπους
ΕΔΩ

Με σεβασμό, Ελένη Παπαγιαννίδου