Πληκτρολογήστε μία λέξη "κλειδί" για να αναζητήσετε τη συνταγή που επιθυμείτε.

Κετογονικό Smoothie Βανίλιας

Τα smoothies αποτελούν μια φανταστική επιλογή για κετογονικό πρωινό. Αυτό το εξαιρετικά νόστιμο κετογονικό smoothie βανίλιας είναι μια ενναλακτική από να τρώμε συνέχεια αβγά για πρωινό! Αυτό το εύκολο κετογονικό πρωινό smoothie γίνεται με πλήρες γάλα καρύδας, νερό και κολλαγόνο με γεύση βανίλιας.


Υλικά για 1 μερίδα
1/3 φλιτζανιού πλήρες γάλα καρύδας (AROY-D) (Θα το βρείτε ΕΔΩ)
2/3 φλιτζανιού νερό
1 μεζούρα (4 Κ.Σ.) υδρολυμένο πεπτίδιο κολλαγόνου βανίλια (Θα το βρείτε ΕΔΩ)
μια πρέζα ανεπεξέργαστο θαλασσινό αλάτι

Εκτέλεση
1. Βάζετε όλα τα υλικά σε ένα μπλέντερ.
2. Τα χτυπάτε καλά.
3. Το πίνετε αμέσως ή το βάζετε σε ένα σέικερ και το παίρνετε μαζί σας.

Τόσο απλά!

 

 

Ετικέτες: Συνταγές για διαβητικούς, Συνταγές, Συνταγές για υγιεινά πρωϊνά και σνακ, Κετογονική διατροφή