Πληκτρολογήστε μία λέξη "κλειδί" για να αναζητήσετε τη συνταγή που επιθυμείτε.

Εύκολες πρωτεϊνικές βάφλες

Ένα γρήγορο και εύκολο πρωτεϊνικό πρωινό χαμηλών υδατανθράκων. Ακόμα και αν δεν το φάτε εκείνη τη στιγμή μπορείτε να το πάρετε μαζί σας ή να το φάτε ως απογευματικό σνακ.

Υλικά 1 μερίδα (2 βάφλες ανά μερίδα)

  • 1 μεζούρα σκόνης πρωτεΐνης με γεύση βανίλια (Kολλαγόνου ή ISO:PRO Whey) - Μπορείτε να βρείτε τα προϊόντα Εδώ
  • 1 αβγό (κατά προτίμηση ελευθέρας βοσκής και βιολογικό)
  • 3 Κ.Σ. γάλα καρύδας ή νερό
  • ½ κ.γλ. μπέικιν πάουντερ ( ιδανικά χωρίς γλουτένη)
  • μια πρέζα ανεπεξέργαστο θαλασσινό αλάτι 

Εκτέλεση

  1. Ζεσταίνεται τη βαφλιέρα στην μέτρια θερμοκρασία.
  2. Ψεκάζετε με λίγο λάδι καρύδας ή ελαιόλαδο.
  3. Ανακατεύετε τη σκόνη πρωτεΐνης, το αβγό, το γάλα καρύδας ή το νερό, το μπέικιν πάουντερ και το αλάτι σε ένα μπολ μεσαίου μεγέθους μέχρι να αναμιχθούν πλήρως.
  4. Ρίχνετε το μισό μίγμα στη ζεστή βαφλιέρα και μαγειρεύετε σύμφωνα με τις οδηγίες του βαφλιέρα σας.
  5. Κάνετε το ίδιο με το άλλο μισό μίγμα.
  6. Σερβίρετε τις βάφλες σας με λίγο βούτυρο.

Ετικέτες: Συνταγές για διαβητικούς, Συνταγές χωρίς γλουτένη, Συνταγές, Πρωτεΐνη ορού γάλακτος , Συνταγές για υγιεινά πρωϊνά και σνακ