Πληκτρολογήστε μία λέξη "κλειδί" για να αναζητήσετε τη συνταγή που επιθυμείτε.

Μπράουνις με κολλαγόνο και ταχίνι

Η συγκεκριμένη συνταγή για Μπράουνις με κολλαγόνο και ταχίνι αποτελεί ένα πολύ χαμηλών υδατανθράκων κετογονικό γλυκό χωρίς γλουτένη, χωρίς γαλακτοκομικά, χωρίς ξηρούς καρπούς χωρίς καρύδα κατάλληλο και για πρωινό και για επιδόρπιο. Κατάλληλη για παιδιά και φυσικά για όσους νιώθουν πως θέλουν κάτι γλυκό αλλά δεν επιθυμούν να βγουν από την ωραία μεταβολική κατάσταση της κέτωσης.

Υλικά για 9 μερίδες
• 1/2 φλιτζάνι (125 γρ) ταχίνι
• 4 οργανικά αυγά ελεύθερης βοσκής
• 1/4 φλιτζάνι + 2 Κ.Σ. κρυσταλλική ερυθριτόλη με γλυκοζίτες στέβιας
• 2 γεμάτες Κ.Σ. κακάο σε σκόνη (ιδανικά χαμηλό σε υδατάνθρακες)
• 2 μεζούρες (60γρ) πρωτεΐνη κολλαγόνου, άγευστη (Μπορείτε να βρείτε το προϊόν ΕΔΩ )
• 1/8 κ.γλ. θαλασσινό αλάτι

Εκτέλεση
1. Προθερμαίνετε το φούρνο στους 170 ºC.
2. Σε ένα μέτριο μπολ ρίχνετε το ταχίνι, τα αβγά, το γλυκαντικό, το κακάο, την πρωτεΐνη κολλαγόνου και το αλάτι.
3. Τα ανακατεύετε με ένα πιρούνι μέχρι να ενοποιηθούν όλα τα υλικά μαζί.
4. Ρίχνετε το μίγμα σε μια τετράγωνη πυρέξ φόρμα στην οποία έχετε απλώσει λαδόκολλα και έχετε αλείψει με λίγο λιωμένο λάδι καρύδας για να μην κολλήσουν τα μπράουνις.
5. Ψήνετε για 35 με 40 λεπτά στον προθερμασμένο φούρνο.
6. Πριν το κόψετε, το αφήνετε να κρυώσει λίγο.

Ανά μερίδα: 153 θερμίδες, 10.4γρ λίπος, 12.2γρ πρωτεΐνη, 2.2γρ υδατάνθρακες, 1.3γρ φυτικές ίνες

Σχετικές συνταγές για πρωινό χαμηλών υδατανθράκων

  1. Μάφινς κανέλας με λιναρόσπορο - Η Συνταγή
  2. Μπάρα με σουσάμι και ταχίνι
  3. Συνταγή για εύκολα «δημητριακά» καρύδας
  4. Βάφλες πρωτεϊνικές χαμηλών υδατανθράκων

 

Ετικέτες: Συνταγές για διαβητικούς, Συνταγές χωρίς γλουτένη, Συνταγές, Φυσικά γλυκαντικά , Γλυκές συνταγές για Διαβητικούς, Συνταγές για υγιεινά πρωϊνά και σνακ, Κετογονική διατροφή