Πληκτρολογήστε μία λέξη "κλειδί" για να αναζητήσετε τη συνταγή που επιθυμείτε.

Εύκολο ψητό κετογονικό χταπόδι

Αυτή η συνταγή χταπόδι σε λαδόκολλα στο φούρνο είναι ίσως ο ευκολότερος τρόπος για να μαγειρέψουμε το χταπόδι!
Ένα νόστιμο κετογονικό γεύμα για όσους αγαπούν τα θαλασσινά.


Ανά μερίδα: 253 θερμίδες, 35γρ πρωτεΐνες, 9.2γρ λίπη, 5.5γρ υδατάνθρακες

Υλικά για 6 μερίδες
•1400 γραμμάρια χταπόδι, φρέσκο (ή αποψυγμένο εάν έχει καταψυχθεί)
•2 ΚΣ βιολογικό μηλόξιδο
•3 ΚΣ ελαιόλαδο
•2 φύλλα δάφνης
•1/2 κ.γλ ρίγανη

Εκτέλεση
1.Προθερμαίνετε το φούρνο στους 160° C.
2.Ξεπλένετε το χταπόδι και καθαρίζετε το εσωτερικό μέρος της κουκούλας.
3.Βάλτε σταυρωτά δύο φύλλα λαδόκολλας πάνω σε δύο φύλλα πάλι σταυρωτά αλουμινόχαρτο.
4.Ρίχνετε το ελαιόλαδο και το μηλόξιδο πάνω στο χταπόδι, προσθέστε τα υπόλοιπα υλικά και το τυλίγετε καλά πρώτα με τις λαδόκολλες και μετά με το αλουμινόχαρτο.
5.Το τοποθετείτε το σε ένα ταψί και το ψήνετε για περίπου 2 ώρες Ξετυλίξτε και ελέγξτε αν το χταπόδι είναι πιρούνι τρυφερό. Αν φαίνεται λίγο δύσκολο, ψήστε για άλλα 30 λεπτά.
6.Ξετυλίγετε, βγάζετε το χταπόδι από το αλουμινόχαρτο και τη λαδόκολλα και το κόβετε σε κομμάτια. Το σερβίρετε με λίγο ελαιόλαδο και μηλόξιδο.

Ετικέτες: Συνταγές για διαβητικούς, Συνταγές, Αλμυρές συνταγές, Κετογονική διατροφή

x

stayhome

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ!
Στο πλαίσιο τήρησης των μέτρων μείωσης της εξάπλωσης του κορονοϊού,
σας ενημερώνω ότι οι συνεδρίες μας θα πραγματοποιούνται εξ΄αποστάσεως μέχρι νεωτέρας.
Δείτε όλους τους δυνατούς τρόπους
ΕΔΩ

Με σεβασμό, Ελένη Παπαγιαννίδου