Τραγανά σοκολατένια πρωτεϊνικά “δημητριακά” πρωινού

Μία συνταγή για Τραγανά σοκολατένια πρωτεϊνικά “δημητριακά” πρωινού ή σνακ, σκέτα ή με στραγγιστό γιαούρτι ή αραιωμένο γάλα καρύδας αν θέλετε να αποφεύγετε τα γαλακτοκομικά.

Διαβάστε Περισσότερα

Νηστίσιμα cookies ταχινιού με σοκολάτα

Κατάλληλα για όσους έχουν αλλεργία στο αβγό. Μπορούν να καταναλωθούν και ως πρωινό τις ημέρες της νηστείας.

Υλικά για 14 μεγάλα cookies

Διαβάστε Περισσότερα

Συνταγή για νηστίσιμη κετογονική ταραμοσαλάτα

Και ενώ η παραδοσιακή μας ταραμοσαλάτα παρασκευάζεται με ψωμί ή πατάτα, σας παρουσιάζω μία εναλλακτική συνταγή για νηστίσιμη κετογονική ταραμοσαλάτα χωρίς να επιβαρύνετε τον οργανισμό σας με περιττούς υδατάνθρακες! Η διαφορά είναι στην αντικατάσταση του ψωμιού ή της πατάτας με κουνουπίδι το οποίο περιέχει 5gr υδατανθράκων ανά 100gr κουνουπιδιού. Τόσο απλά! Μπορείτε να την ετοιμάσετε και να την έχετε μαζί σας σε περίπτωση που είστε καλεσμένοι σε τραπέζι και γιατί όχι να την προσφέρετε ώστε να την δοκιμάσουν και οι υπόλοιποι!

Διαβάστε Περισσότερα

Κετογονική λαγάνα “ολικής” με ταχίνι

Η Καθαρά Δευτέρα πλησιάζει και η παραδοσιακή μας λαγάνα έχει την τιμητική της!
Εάν όμως δεν επιθυμείτε να επιβαρύνετε τον οργανισμό σας με περιττούς υδατάνθρακες, σας παρουσιάζω μία συνταγή για νηστίσιμη λαγάνα χαμηλών υδατανθράκων, κατάλληλη για διαβητικούς, χωρίς αβγά, χωρίς γαλακτοκομικά. 

Διαβάστε Περισσότερα

Αβοκάντο Μαγιονέζα (χωρίς αβγό!)

Οι περισσότερες μαγιονέζες του εμπορίου έχουν σογιέλαιο ή φυτικά έλαια, τα οποία συνιστώ να τα αποφεύγετε τελείως. Για αυτό καλύτερα είναι να φτιάξετε σπιτική μαγιονέζα με ελαιόλαδο. Στην περίπτωση όμως που δεν θέλετε να φάτε ωμό κρόκο αβγού ή έχετε αλλεργία στο αβγό αυτή η μαγιονέζα είναι μια καλή εναλλακτική. Ήθελα να φτιάξω μια μαγιονέζα χωρίς αυγό που θα εξακολουθεί να είναι μια μεγάλη πηγή υγιεινού λίπους και θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως μαγιονέζα σε σαλάτα με τόνο, γαρίδες και κοτόπουλο.

Διαβάστε Περισσότερα