Πληκτρολογήστε μία λέξη "κλειδί" για να αναζητήσετε τη συνταγή που επιθυμείτε.

Υγιεινές μπάρες χαμηλών υδατανθράκων χωρίς δημητριακά

Θέλετε να έχετε μια μπάρα για εσάς ή τα παιδιά σας που όμως να είναι πραγματικά υγιεινή και όχι γεμάτη με υδατάνθρακες, γλουτένη και ζάχαρη; Δυστυχώς όλες οι μπάρες δημητριακών ουσιαστικά είναι μεταμφιεσμένα γλυκά και αντί να σας χορταίνουν σας κάνουν να πεινάτε γιατί προκαλούν υπογλυκαιμία. Σας έχω τη λύση. Εύκολες μπάρες με αμύγδαλο, καρύδα και σοκολάτα, ναι σοκολάτα με 85% κακάο χωρίς ζάχαρη με θρεπτικά υλικά όπως λάδι καρύδας, ταχίνι και αβγό. Είναι πεντανόστιμη και φυσικά μπορείτε να την φτιάξετε μαζί με τα παιδιά σας.

Διαβάστε Περισσότερα

Κετογονικό άλειμμα σοκολάτας με ταχίνι

Ψάχνετε για μια εναλλακτική της πραλίνας σοκολάτας χωρίς ζάχαρη, φλεγμονώδη φυτικά έλαια, γαλακτοκομικά, σόγια, χαμηλή σε υδατάνθρακες και το ίδιο γευστική;
Υπάρχει λύση: Μια πολύ εύκολη συνταγή με ταχίνι, μαύρη σοκολάτα και ελαιόλαδο. Αποτελεί μια πολύ υγιεινή επιλογή για μεγάλους και μικρούς. Απλά απλώστε την σε μια φέτα ψωμί χαμηλών υδατανθράκων που θα βρείτε στο site μου και φάτε είτε για πρωινό ή για απογευματινό.

Διαβάστε Περισσότερα

Μπισκότα κολλαγόνου χωρίς αβγό

Για τα μπισκότα κολλαγόνου χωρίς αβγό θα χρειαστείτε τα παρακάτω υλικά για 7-8 μερίδες: 

Διαβάστε Περισσότερα

Κετογονική μαγιονέζα με MCT C-8 σε 5 λεπτά

Υπάρχει η αντίληψη πως η μαγιονέζα δεν είναι υγιεινή. Θα συμφωνήσω στο ότι καμία μαγιονέζα του εμπορίου δεν είναι υγιεινή γιατί δυστυχώς δεν φτιάχνεται με ποιοτικά έλαια. Όλες οι μαγιονέζες του εμπορίου φτιάχνονται με σογιέλαιο (καταστρέφει το θυρεοειδή), κραμβέλαιο, ηλιέλαιο, καλαμποκέλαιο ή άλλο φλεγμονώδες σπορέλαιο / φυτικό έλαιο που προωθούν τη γήρανση και είναι εξίσου βλαβερά όσο και η ζάχαρη για τον οργανισμό μας. Η λύση είναι να αφιερώσουμε μόλις 5 λεπτά και με ένα ραβδομπλέντερ, τις κατάλληλες κινήσεις και το σωστό κετογονικό MCT C-8 λάδι μέσης αλύσου θα έχετε την πιο γευστική την πιο υγιεινή κετογονική μαγιονέζα.

Διαβάστε Περισσότερα

Κρεμώδης Νηστίσιμη Κετογονική Σούπα Μπρόκολου

Αυτή η σούπα είναι χαμηλή σε υδατάνθρακες, χωρίς γαλακτοκομικά, χωρίς γλουτένη και μια τέλεια συνταγή χωρίς κρέας και ζωική πρωτεΐνη για όσους νηστεύουν κάθε Δευτέρα και Παρασκευή αλλά ακολουθούν έναν κετογονικό τρόπο ζωής. Πολλοί πιστεύουν πως η κετογονική είναι να τρώμε κάθε μέρα μόνο κρέας και ζωική πρωτεΐνη αλλά αυτό δεν ισχύει. Αυτή είναι η εκδοχή μου για κρεμώδη σούπα μπρόκολου με σπανάκι και μια νότα λεμονιού. Μια ενδιαφέρουσα νηστίσιμη εκδοχή κετογονικής σούπας μπρόκολου χωρίς κρέμα γάλακτος και τυρί!

Διαβάστε Περισσότερα