Πληκτρολογήστε μία λέξη "κλειδί" για να αναζητήσετε τη συνταγή που επιθυμείτε.

Κετογονική σαλάτα με σαρδέλες

Οι σαρδέλες είναι λιπαρά ψάρια χαμηλής περιεκτικότητας σε υδράργυρο και πολύ καλή πηγή ω-3 λιπαρών οξέων, τα οποία έχουν συνδεθεί με την υγεία της καρδιάς, βελτιωμένη νευρολογική λειτουργία και αντιφλεγμονώδη δράση. Μια κονσέρβα σαρδέλες σε ελαιόλαδο περιέχει 1,8 γραμμάρια ω-3, έως και 137% σε βιταμίνη Β12, η οποία αποτελεί βασική βιταμίνη για τον εγκέφαλο, το νευρικό σύστημα και την υγεία των κυττάρων του αίματος.

Διαβάστε Περισσότερα

Quiche με σπανάκι

 

Υλικά για 8 μερίδες

Βάση

  • ½ φλ. αλεύρι καρύδας (Μπορείτε να βρείτε το προϊόν ΕΔΩ )
  • ⅓ φλ. βούτυρο κλαριφιέ (ghee)
  • 2 μεγάλα αβγά ελευθέρας βοσκής
  • ½ κ.γλ. μαγειρική σόδα χωρίς γλουτένη
  • ¼ κ.γλ. θαλασσινό αλάτι
Διαβάστε Περισσότερα

Αντιγηραντικό Κετογονικό Παγωτό Βανίλια

 

Για ορισμένα άτομα η πλήρης εξάλειψη της ζάχαρης και των γλυκισμάτων από τη ζωή τους μπορεί να λειτουργεί αλλά με δυσκολίες. Ας είμαστε ρεαλιστές! Το καλοκαίρι στην Ελλάδα κρατάει πολλούς μήνες και όλοι θέλουμε την περιστασιακή απόλαυση ενός premium παγωτού για να δροσιστούμε και όχι μόνο. Δυστυχώς όμως το παγωτό του εμπορίου έχει υπερβολική ζάχαρη, χρωστικές, συντηρητικά και τεχνητές γεύσεις, που το καθιστά ακατάλληλο σε ένα πλαίσιο διατροφής, που έχει στόχο την καλή υγεία. 

Διαβάστε Περισσότερα

Πρωτεϊνικό ψωμί χαμηλών θερμίδων

Συνταγή για Πρωτεϊνικό ψωμί χαμηλών θερμίδων από την κλινική Διαιτολόγο-Διατροφολόγο, Παπαγιαννίδου Ελένη.

Διαβάστε Περισσότερα

Σορμπέ Γλυκολέμονο με Αβοκάντο

Συνταγή για Σορμπέ Γλυκολέμονο με Αβοκάντο για όσους ακολουθούν κετογονική διατροφή ή διατροφή χαμηλών υδατανθράκων λόγω διαβήτη από την κλινική Διαιτολόγο - Διατροφολόγο, Παπαγιαννίδου Ελένη. 

Διαβάστε Περισσότερα