Πληκτρολογήστε μία λέξη "κλειδί" για να αναζητήσετε τη συνταγή που επιθυμείτε.

Νηστίσιμο κετογονικό κουλούρι “ολικής”

Με την παρακάτω συνταγή για νηστίσιμα κετογονικά κουλούρια "ολικής" θα έχετε ένα έτοιμο κετογινικό σνακ για τις ημέρες που δεν προλαβαίνετε να ετοιμάσετε κάτι αφού μπορείτε να τα διατηρήσετε στην κατάψυξη.

Διαβάστε Περισσότερα

Κετογονικό Smoothie Βανίλιας

Τα smoothies αποτελούν μια φανταστική επιλογή για κετογονικό πρωινό. Αυτό το εξαιρετικά νόστιμο κετογονικό smoothie βανίλιας είναι μια ενναλακτική από να τρώμε συνέχεια αβγά για πρωινό! Αυτό το εύκολο κετογονικό πρωινό smoothie γίνεται με πλήρες γάλα καρύδας, νερό και κολλαγόνο με γεύση βανίλιας.

Διαβάστε Περισσότερα

Κετογονική λευκή σοκολάτα με κολλαγόνο

Μια συνταγή για λευκή σοκολάτα κατάλληλη για όσους ακολουθούν ένα κετογονικό αυτοάνοσο διατροφικό πρωτόκολλο.

Διαβάστε Περισσότερα

Σουπιές με σπανάκι

Εύκολη και νηστίσιμη συνταγή για σουπιές με σπανάκι, ιδανική για τη νηστεία και για χορτοφάγους! Mε μικρές αλλαγές, πλέον αποτελεί μία εκδοχή χαμηλών υδατανθράκων.

Διαβάστε Περισσότερα

Κετογονικός μπακαλιάρος με κουρκούτι

Το έθιμο καλεί στο τραπέζι την 25η Μαρτίου να τρώμε μπακαλιάρο με σκορδαλιά.

Στη συγκεκριμένη συνταγή έχω κάνει κάποιες αλλαγές έτσι ώστε να γίνει χαμηλών υδατανθράκων και για αυτό αντί για αλεύρι έχω χρησιμοποιήσει μια πρωτεΐνη ορού γάλακτος χωρίς γεύση σε σκόνη και ανθρακούχο νερό αντί για μπύρα. Για το τηγάνισμα προτιμώ το βιολογικό λάδι καρύδας γιατί δεν καταστρέφεται ή οξειδώνεται σε υψηλές θερμοκρασίες. Τέλος, προτίμησα να χρησιμοποιήσω φρέσκο ή κατεψυγμένο μπακαλιάρο για να αποφύγω τη χρονοβόρα διαδικασία του ξαλμυρίσματος. Σαφέστατα ο φρέσκος είναι πάντα πιο νόστιμος σε σχέση με τον κατεψυγμένο αλλά πρέπει να σκεφτόμαστε και πρακτικά!

Διαβάστε Περισσότερα