Πληκτρολογήστε μία λέξη "κλειδί" για να αναζητήσετε τη συνταγή που επιθυμείτε.

Ζυμαρικά με κρέμα γάλακτος, παρμεζάνα και μπρόκολο

Για εσάς που αγαπάτε τα ζυμαρικά, η παρακάτω συνταγή είναι ιδανική εφόσον ακολουθείτε μία διατροφή χαμηλών υδατανθράκων (κετογονική) ! Ένα low carb, λοιπόν, γεύμα Ζυμαρικών με κρέμα γάλακτος, παρμεζάνα και μπρόκολο έτοιμο μέσα σε λίγα λεπτά! 

Διαβάστε Περισσότερα

Πίτσα με βάση κοτόπουλου, σπανάκι και μοτσαρέλα

Ποιος θα πει όχι σε μερικά κομμάτια πίτσα;;; 
Με μικρές αλλαγές στη συνταγή αποτελεί την θρεπτικότερη κετογονική πίτσα για όλη την οικογένεια!

Διαβάστε Περισσότερα

Εύκολες πρωτεϊνικές βάφλες

Ένα γρήγορο και εύκολο πρωτεϊνικό πρωινό χαμηλών υδατανθράκων. Ακόμα και αν δεν το φάτε εκείνη τη στιγμή μπορείτε να το πάρετε μαζί σας ή να το φάτε ως απογευματικό σνακ.

Διαβάστε Περισσότερα

Νηστίσιμο κετογονικό κουλούρι “ολικής”

Με την παρακάτω συνταγή για νηστίσιμα κετογονικά κουλούρια "ολικής" θα έχετε ένα έτοιμο κετογινικό σνακ για τις ημέρες που δεν προλαβαίνετε να ετοιμάσετε κάτι αφού μπορείτε να τα διατηρήσετε στην κατάψυξη.

Διαβάστε Περισσότερα

Κετογονικό Smoothie Βανίλιας

Τα smoothies αποτελούν μια φανταστική επιλογή για κετογονικό πρωινό. Αυτό το εξαιρετικά νόστιμο κετογονικό smoothie βανίλιας είναι μια ενναλακτική από να τρώμε συνέχεια αβγά για πρωινό! Αυτό το εύκολο κετογονικό πρωινό smoothie γίνεται με πλήρες γάλα καρύδας, νερό και κολλαγόνο με γεύση βανίλιας.

Διαβάστε Περισσότερα