Συνταγή για Κετογονικό κεμπάπ

Η συνταγή για Κετογονικό κεμπάπ αποτελεί ιδανική επιλογή ενός γεύματος για την Τσικνοπέμπτη για όσους επιθυμούν να διατηρήσουν μία ισορροπημένη διατροφή χαμηλών υδατανθράκων! 
Όμως προσοχή στα συνοδευτικά! Πολύ καλές επιλογές είναι να τα συνοδεύσετε με μια ανάμικτη σαλάτα με μαρούλι και κόκκινο λάχανο, αβοκάντο και ντρέσινγκ ελαιόλαδο με λεμόνι.

Διαβάστε Περισσότερα

Για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου

Είτε γιορτάζετε την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου είτε όχι – η ημέρα είναι κατάλληλη για να μας θυμίσει ένα πολύ σημαντικό πράγμα: Να αγαπάμε τον εαυτό μας !!!

Η αγάπη προς τον εαυτό μας είναι η καλύτερη αγάπη γιατί μας επιτρέπει να δώσουμε περισσότερη αγάπη προς τους άλλους!

Μπορούμε να μάθουμε να αγαπάμε τον εαυτό μας και να εκτιμάμε περισσότερο το ποιοι είμαστε κάνοντας κάποια απλά πράγματα όπως:

Διαβάστε Περισσότερα

Υγιεινές μπάρες χαμηλών υδατανθράκων χωρίς δημητριακά

Θέλετε να έχετε μια μπάρα για εσάς ή τα παιδιά σας που όμως να είναι πραγματικά υγιεινή και όχι γεμάτη με υδατάνθρακες, γλουτένη και ζάχαρη; Δυστυχώς όλες οι μπάρες δημητριακών ουσιαστικά είναι μεταμφιεσμένα γλυκά και αντί να σας χορταίνουν σας κάνουν να πεινάτε γιατί προκαλούν υπογλυκαιμία. Σας έχω τη λύση. Εύκολες μπάρες με αμύγδαλο, καρύδα και σοκολάτα, ναι σοκολάτα με 85% κακάο χωρίς ζάχαρη με θρεπτικά υλικά όπως λάδι καρύδας, ταχίνι και αβγό. Είναι πεντανόστιμη και φυσικά μπορείτε να την φτιάξετε μαζί με τα παιδιά σας.

Διαβάστε Περισσότερα

Κετογονικό άλειμμα σοκολάτας με ταχίνι

Ψάχνετε για μια εναλλακτική της πραλίνας σοκολάτας χωρίς ζάχαρη, φλεγμονώδη φυτικά έλαια, γαλακτοκομικά, σόγια, χαμηλή σε υδατάνθρακες και το ίδιο γευστική;
Υπάρχει λύση: Μια πολύ εύκολη συνταγή με ταχίνι, μαύρη σοκολάτα και ελαιόλαδο. Αποτελεί μια πολύ υγιεινή επιλογή για μεγάλους και μικρούς. Απλά απλώστε την σε μια φέτα ψωμί χαμηλών υδατανθράκων που θα βρείτε στο site μου και φάτε είτε για πρωινό ή για απογευματινό.

Διαβάστε Περισσότερα

Μπισκότα κολλαγόνου χωρίς αβγό

Για τα μπισκότα κολλαγόνου χωρίς αβγό θα χρειαστείτε τα παρακάτω υλικά για 7-8 μερίδες: 

Διαβάστε Περισσότερα