Λαχταριστοί Κολοκυθοκεφτέδες χαμηλών υδατανθράκων και ελεύθεροι γλουτένης!

16 κολοκυθοκεφτέδες (4 ανά μερίδα)
Ανά μερίδα: 115 θερμίδες, 6,9γρ λίπος, 10.3γρ πρωτεΐνη, 4.2γρ υδατάνθρακες, 1,4γρ εδώδιμες ίνες
Θα λατρέψετε αυτή την εκδοχή τους. Με το αλεύρι καρύδας γίνονται χαμηλοί σε υδατάνθρακες και χωρίς γλουτένη. Σερβίρετε τους ως ορεκτικό ή ως συνοδευτικό με το γεύμα σας.       

Διαβάστε Περισσότερα

ΑΦΡΑΤΟ ΠΑΝΤΕΣΠΑΝΙ...χωρίς ενοχές! Κατάλληλο για Διαβητικούς!

ΑΦΡΑΤΟ ΠΑΝΤΕΣΠΑΝΙ...χωρίς ενοχές ... Κατάλληλο για Διαβητικούς, Χωρίς Ζάχαρη, Χωρίς Γλουτένη, Χωρίς Δημητριακά. Σε αυτή τη συνταγή απλά προσθέστε 1 κουταλάκι του γλυκού μαχλέπι σε σκόνη και μερικές σταγόνες εσάνς μαστίχα Χίου και απολαύστε το με λιγότερο από 2 γραμμάρια ανά μερίδα!
Δείτε την συνταγή εδώ !

 

 

Συνταγή παγωτού βανίλιας χωρίς ζάχαρη για μικρά και μεγάλα παιδιά!

Είναι κρίμα να "χαλάμε το χατίρι" των παιδιών όταν ζητούν απλά... ένα παγωτό! Μία εύκολη συνταγή παρασκευής παγωτού βανίλιας σε ξυλάκι, χαμηλών υδατανθράκων, ελεύθερο γλουτένης και χωρίς ζάχαρη από τα χεράκια της... μαμάς, με την υπογραφή της κλινικής διαιτολόγου - διατροφολόγου, Παπαγιαννίδου Ελένης!

Υλικά (για 4 παγωτά):

Διαβάστε Περισσότερα

Η τέλεια ζεστή σοκολάτα

Χαμηλών Υδατανθράκων και Χωρίς γλουτένη !

Χειμωνιάζει και ένα ζεστό, απολαυστικό ρόφημα είναι πάντα ο ιδανικός φίλος για τις κρύες ημέρες αλλά και νύχτες.
Μια πλούσια, κρεμώδης χαμηλών υδατανθράκων ζεστή σοκολάτα με λίγη κανέλα είναι η πρώτη σκέψη που σου έρχεται στο μυαλό. Είναι επίσης ένα απολαυστικό επιδόρπιο!
Υπάρχει διαφορά μεταξύ του κανονικού κακάου και του ωμού μη επεξεργασμένου κακάο;
Το ωμό κακάο γίνεται με ψυχρή συμπίεση μη καβουρδισμένων κόκκων του. Η διαδικασία διατηρεί τα ενζυμα του κακάο και αφαιρεί το λίπος (το βούτυρο κακάο).

Διαβάστε Περισσότερα