Πληκτρολογήστε μία λέξη "κλειδί" για να αναζητήσετε τη συνταγή που επιθυμείτε.

Συνταγή για Cheesecake με μόνο 3gr Υδατανθράκων ανά μερίδα!

Απλό και υπέροχο cheesecake χαμηλών υδατανθράκων (κατάλληλη για διαβητικούς), χωρίς γλουτένη!   
Φτιάξτε το μια μέρα πριν την ημέρα που θέλετε να το σερβίρετε ή να φάτε γιατί θέλει πολύ χρόνο για να ψηθεί και να κρυώσει και είναι πιο καλό αν μείνει στο ψυγείο για ένα βράδυ.

Διαβάστε Περισσότερα

Νηστίσιμο ψωμί χαμηλών υδατανθράκων

Xωρίς αβγά, χωρίς γλουτένη, κατάλληλο για διαβητικούς

Ανά μερίδα: 186 θερμίδες, 16γρ λίπος, 5γρ πρωτεΐνη, 7γρ υδατάνθρακες, 6γρ εδώδιμες ίνες

Διαβάστε Περισσότερα

Νηστίσιμη αραβική πίτα «ολικής» χαμηλών υδατανθράκων

Υλικά για 2 μερίδες
• 1 φλιτζάνι αλεσμένο σε πούδρα ξανθό λιναρόσπορο (Μπορείτε να βρείτε το προϊόν ΕΔΩ )
• 1/4 φλιτζανιού αλεύρι καρύδας (Μπορείτε να βρείτε το προϊόν ΕΔΩ )
• 1 Κ.Σ. ελαιόλαδο ή λιωμένο λάδι καρύδας (Μπορείτε να βρείτε το προϊόν ΕΔΩ
• Θαλασσινό αλάτι
• Νερό

Διαβάστε Περισσότερα

Συνταγή για Κρέμα κακάο με "κρυμμένα αυγά"!

Φαίνεται λίγο περίεργη αλλά αξίζει να τη δοκιμάσετε! Ιδιαίτερα αν στο παιδί δεν αρέσει να τρώει αβγά, αυτή η συνταγή είναι μια έξυπνη ιδέα να έχετε «κρύψετε» κάτι τόσο υγιεινό όσο τα αβγά σε κάτι που δεν πρόκειται να το καταλάβει και θα ενθουσιαστεί που τρώει κάτι σοκολατένιο.

Διαβάστε Περισσότερα

Μάφινς κανέλας με λιναρόσπορο - Η Συνταγή

Ιδανικά για πρωινό ή σνακ στην δουλειά ή το σχολείο. Μία συνταγή για Μάφινς Κανέλας, χαμηλή σε υδατάνθρακες, χωρίς γλουτένη από την κλινική Διαιτολόγο-Διατροφολόγο, Παπαγιαννίδου Ελένη!

Διαβάστε Περισσότερα