Πληκτρολογήστε μία λέξη "κλειδί" για να αναζητήσετε τη συνταγή που επιθυμείτε.

Συνταγή για Πρωτεϊνικές Τηγανίτες

Πανεύκολη συνταγή για πολύ νόστιμες πρωτεϊνικές τηγανίτες για πρωινό για εσάς ή τα παιδιά σας. Φυσικά πολύ χαμηλών υδατανθράκων και χωρίς γλουτένη κατάλληλη για διαβητικούς ή όσους ακολουθούν μια πολύ χαμηλών υδατανθράκων κετογονική διατροφή για θεραπευτικούς σκοπούς ή για απώλεια βάρους.

Διαβάστε Περισσότερα

Εύκολη συνταγή για Μπράουνις χαμηλών Υδατανθράκων!

Μπράουνις ή μπάρες πρωινού.
Ανά μερίδα: 208 θερμίδες, 19γρ λίπος, 9γρ πρωτεΐνη, 2γρ υδατάνθρακες, 1γρ εδώδιμες ίνες

Υλικά για 12 μερίδες

Διαβάστε Περισσότερα

Μπισκότα φουντουκιού χαμηλών υδατανθράκων!

Ιδανικά για πρωινό με μόλις 273 θερμίδες, 15γρ πρωτεΐνη και μόνο 3γρ υδατάνθρακες τα 3 μπισκότα!
(Ανά μερίδα δηλ. μπισκότο 91 θερμίδες, 8γρ λίπος, 5γρ πρωτεΐνη, 1γρ υδατάνθρακες ίχνη εδώδιμες ίνες)

Υλικά για 48 μερίδες

Διαβάστε Περισσότερα

Συνταγή για Κετογονική Καρυδόπιτα!

Την εμπνεύστηκα από μια συνταγή ιταλικού κέικ από το 1960. Οι αλλαγές που έκανα ήταν να προσθέσω λίγο κρεμόριο στα ασπράδια για να γίνει πιο πιο σφιχτή η μαρέγκα με τα ασπράδια καθώς και λίγο ξύσμα πορτοκαλιού που δίνει υπέροχο άρωμα. Με αυτή τη θρεπτική ανάλυση, η παρκάτω συνταγή αποτελεί ένα θρεπτικό χαμηλών υδατανθράκων πρωινό και όχι μόνο!

Διαβάστε Περισσότερα

Συνταγή για Cheesecake με μόνο 3gr Υδατανθράκων ανά μερίδα!

Απλό και υπέροχο cheesecake χαμηλών υδατανθράκων (κατάλληλη για διαβητικούς), χωρίς γλουτένη!   
Φτιάξτε το μια μέρα πριν την ημέρα που θέλετε να το σερβίρετε ή να φάτε γιατί θέλει πολύ χρόνο για να ψηθεί και να κρυώσει και είναι πιο καλό αν μείνει στο ψυγείο για ένα βράδυ.

Διαβάστε Περισσότερα
x

stayhome

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ!
Στο πλαίσιο τήρησης των μέτρων μείωσης της εξάπλωσης του κορονοϊού,
σας ενημερώνω ότι οι συνεδρίες μας θα πραγματοποιούνται εξ΄αποστάσεως μέχρι νεωτέρας.
Δείτε όλους τους δυνατούς τρόπους
ΕΔΩ

Με σεβασμό, Ελένη Παπαγιαννίδου