Μελομακάρονα χωρίς γλουτένη, χαμηλών υδατανθράκων, κατάλληλα για διαβητικούς!

Ποιός μπορεί να αντισταθεί σε αυτό το μικρό βουναλάκι από μελομακάρονα σε μία γιορτινή πιατέλα δίπλα στα χριστουγεννιάτικα στολίδια; Νομίζω ουδείς! Υπάρχει όμως ένα μύθος για τα μελομακάρονα! Ότι πρόκειται για το χριστουγεννιάτικο γλυκό που είναι πιο υγιεινό από τους κουραμπιέδες γιατί φτιάχνονται με ελαιόλαδο (για τα σπιτικά βέβαια).

Διαβάστε Περισσότερα

Βάφλες πρωτεϊνικές χαμηλών υδατανθράκων

Υλικά για 10 βάφλες 

Ανά μερίδα: 144 Θερμίδες, 8 γρ  Λίπος, 12.2 γρ Πρωτεΐνη, 4 γρ Υδατάνθρακες, 2.1 γρ Εδώδιμες ίνες

Υλικά

Διαβάστε Περισσότερα

Τηγανίτες πρωτεϊνικές χαμηλών υδατανθράκων

Υλικά για 4 μερίδες

Ανά μερίδα: 90 Θερμίδες,13γ Πρωτεΐνη, 1,75 γρ Υδατάνθρακες, ίχνη Εδώδιμες ίνες  

Υλικά

Διαβάστε Περισσότερα

Θρεπτικό ρολό κιμά

Το συκώτι είναι μια εξαιρετική θρεπτική τροφή κατάλληλη και για μωράκια από 9 μηνών.
Περιέχει φυλλικό οξύ, ψευδάργυρο, βιταμίνη Α, Β2, Β12, Β6, πρωτεΐνη, νιασίνη, φώσφορο, σελήνιο και σίδηρο.
Αν παρ΄όλα αυτά το μωράκι σας ή το μεγαλύτερο παιδί σας, αρνείται να το δοκιμάσει, σας προτείνω την παρακάτω συνταγή "Ρολού Κιμά" με το συκώτι καλά κρυμμένο. 
Δεν έχετε παρά να την δοκιμάσετε!

Διαβάστε Περισσότερα

Κρεατόσουπα η "Δυναμωτική"

Ο χειμώνας μπαίνει δειλά - δειλά και οι σούπες έχουν την "τιμητική" τους!
Η παρακάτω συνταγή αφορά μία πολύ εύκολη, θρεπτική, γευστική και ελαφριά κρεατόσουπα για όλη την οικογένεια!

Υλικά για 8 μερίδες:

Διαβάστε Περισσότερα