Πληκτρολογήστε μία λέξη "κλειδί" για να αναζητήσετε τη συνταγή που επιθυμείτε.

Συνταγή για «Δημητριακά» κανέλας χωρίς δημητριακά!

Αν φτιάξετε το μίγμα από πριν μετά το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να βάλετε μια μερίδα από το μίγμα σε ένα μπολάκι, να ρίξετε λίγο ζεστό νερό και να το αφήσετε να σταθεί για 5 λεπτά. Προσθέτετε και λίγη κρέμα γάλακτος και έχετε μια εύκολη, γρήγορη και χορταστική λύση για πρωινό για εσάς και τα παιδιά σας!

Διαβάστε Περισσότερα

Πρωτεϊνικοί Κουραμπιέδες χαμηλών υδατανθράκων - Συνταγή

 Οι κουραμπιέδες δεν ήταν παλιά η αδυναμία μου. Όσο και αν φανεί περίεργο τους έτρωγα το καλοκαίρι στις διακοπές στον παππού και στη γιαγιά στην Καβάλα, που πάντα είχαν ένα κουτί κουραμπιέδες Καρβάλης,  ένα μπισκότο με άρωμα βουτύρου και θρυμματιστό. Ένα ήταν πάντα αρκετό γιατί ήταν τεράστιο.

Διαβάστε Περισσότερα

Σοκολατένια τρουφάκια - Μία συνταγή χαμηλών υδατανθράκων, χωρίς γλουτένη, κατάλληλη για διαβητικούς!

Μία συνταγή για τις γιορτές και όχι μόνο! Κατάλληλη για διαβητικούς, έχουν δυσανεξία στην γλουτένη και όσους προσέχουν το βάρος τους!

Διαβάστε Περισσότερα

Μελομακάρονα χωρίς γλουτένη, χαμηλών υδατανθράκων, κατάλληλα για διαβητικούς!

Ποιός μπορεί να αντισταθεί σε αυτό το μικρό βουναλάκι από μελομακάρονα σε μία γιορτινή πιατέλα δίπλα στα χριστουγεννιάτικα στολίδια; Νομίζω ουδείς! Υπάρχει όμως ένα μύθος για τα μελομακάρονα! Ότι πρόκειται για το χριστουγεννιάτικο γλυκό που είναι πιο υγιεινό από τους κουραμπιέδες γιατί φτιάχνονται με ελαιόλαδο (για τα σπιτικά βέβαια).

Διαβάστε Περισσότερα

Βάφλες πρωτεϊνικές χαμηλών υδατανθράκων

Υλικά για 10 βάφλες 

Ανά μερίδα: 144 Θερμίδες, 8 γρ  Λίπος, 12.2 γρ Πρωτεΐνη, 4 γρ Υδατάνθρακες, 2.1 γρ Εδώδιμες ίνες

Υλικά

Διαβάστε Περισσότερα
x

stayhome

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ!
Στο πλαίσιο τήρησης των μέτρων μείωσης της εξάπλωσης του κορονοϊού,
σας ενημερώνω ότι οι συνεδρίες μας θα πραγματοποιούνται εξ΄αποστάσεως μέχρι νεωτέρας.
Δείτε όλους τους δυνατούς τρόπους
ΕΔΩ

Με σεβασμό, Ελένη Παπαγιαννίδου