Πληκτρολογήστε μία λέξη "κλειδί" για να αναζητήσετε τη συνταγή που επιθυμείτε.

“Πατατάκια” Παρμεζάνας Χωρίς Υδατάνθρακες!

Ως γνωστό, είμαι κατά της στέρησης οπότε αν σας λείπουν τα πατατάκια… σας έχω λύση και δεν είναι λαχανικά!
1 μερίδα (5 πατατάκια 5 Κ.Σ.): 108 θερμίδες, 10γρ πρωτεΐνη, 1 γρ υδατάνθρακες
Υλικά: 5 κουταλιές της σούπας (Κ.Σ.) φρεσκοτριμμένη παρμεζάνα και ρίγανη (προαιρετικό αλλά κάνει τη διαφορά)
Εκτέλεση:

Διαβάστε Περισσότερα

Λατρεύετε τα ζυμαρικά αλλά όχι τους υδατάνθρακες; Υπάρχει λύση: Κολοκυθάκια!

Λόγω υψηλού ποσοστού νερού, τα κολοκυθάκια είναι χαμηλά σε θερμίδες, υδατάνθρακες και σάκχαρα, αλλά πλούσια σε απαραίτητα θρεπτικά συστατικά όπως κάλιο, μαγγάνιο και αντιοξειδωτικά όπως βιταμίνη C και βιταμίνη Α.

Διατροφική σύγκριση ανά 1 μερίδα (2-φλιτζάνια)

Διαβάστε Περισσότερα

Λαχταριστοί Κολοκυθοκεφτέδες χαμηλών υδατανθράκων και ελεύθεροι γλουτένης!

16 κολοκυθοκεφτέδες (4 ανά μερίδα)
Ανά μερίδα: 115 θερμίδες, 6,9γρ λίπος, 10.3γρ πρωτεΐνη, 4.2γρ υδατάνθρακες, 1,4γρ εδώδιμες ίνες
Θα λατρέψετε αυτή την εκδοχή τους. Με το αλεύρι καρύδας γίνονται χαμηλοί σε υδατάνθρακες και χωρίς γλουτένη. Σερβίρετε τους ως ορεκτικό ή ως συνοδευτικό με το γεύμα σας.       

Διαβάστε Περισσότερα

ΑΦΡΑΤΟ ΠΑΝΤΕΣΠΑΝΙ...χωρίς ενοχές! Κατάλληλο για Διαβητικούς!

ΑΦΡΑΤΟ ΠΑΝΤΕΣΠΑΝΙ...χωρίς ενοχές ... Κατάλληλο για Διαβητικούς, Χωρίς Ζάχαρη, Χωρίς Γλουτένη, Χωρίς Δημητριακά. Σε αυτή τη συνταγή απλά προσθέστε 1 κουταλάκι του γλυκού μαχλέπι σε σκόνη και μερικές σταγόνες εσάνς μαστίχα Χίου και απολαύστε το με λιγότερο από 2 γραμμάρια ανά μερίδα!
Δείτε την συνταγή εδώ !

 

 

Συνταγή παγωτού βανίλιας χωρίς ζάχαρη για μικρά και μεγάλα παιδιά!

Είναι κρίμα να "χαλάμε το χατίρι" των παιδιών όταν ζητούν απλά... ένα παγωτό! Μία εύκολη συνταγή παρασκευής παγωτού βανίλιας σε ξυλάκι, χαμηλών υδατανθράκων, ελεύθερο γλουτένης και χωρίς ζάχαρη από τα χεράκια της... μαμάς, με την υπογραφή της κλινικής διαιτολόγου - διατροφολόγου, Παπαγιαννίδου Ελένης!

Υλικά (για 4 παγωτά):

Διαβάστε Περισσότερα

Περισσότερα Άρθρα...