Κετογονική διατροφή και λιπόλυση

Όταν κάνουμε κετογονική διατροφή για να χάσουμε βάρος σωματικό λίπος δηλαδή για λιπόλυση σημαντικό ρόλο παίζουν οι ορμόνες όπως η ινσουλίνη, η λεπτίνη και πολλές άλλες αλλά και οι θερμίδες.

Η κετογονική διατροφή υπερέχει γιατί επιδιορθώνει τη σηματοδότηση των ορμονών μας, μειώνει σημαντικά το αίσθημα της πείνας και τις λιγούρες, κάνοντας μας να τρώμε πολύ λιγότερο, να έχουμε αρνητικό ενεργειακό ισοζύγιο και έτσι καίμε το λίπος του σώματος μας (λιπόλυση) για ενέργεια.

Όταν έχουμε υπερινσουλιναιμία τα λιποκύτταρα μας είναι πρησμένα και φλεγμαίνουν. Για να αναστρέψω τη φλεγμονή στα λιποκύτταρα μας είναι σημαντικό να συρρικνώσουμε το μέγεθος τους, ενισχύοντας τη λιπόλυση. Η ενέργεια που παίρνουμε από όλα τα τρόφιμα που τρώμε - ακόμα και το λίπος σε κάποιο βαθμό - αυξάνουν αρκετά τα επίπεδα της ινσουλίνης. Αυτό σταματά τη λιπόλυση και τη συρρίκνωση των λιποκυττάρων μας, που είναι πολύ σημαντικό αν θέλουμε να μειώσουμε τη φλεγμονή. Όταν καταναλώνουμε υπερβολικές ποσότητες διαιτητικού λίπους τα λιποκύτταρα μας δυστυχώς δεν συρρικνώνονται.

Όταν είμαστε αρκετό χρονικό διάστημα σε μια κετογονική διατροφή έχουμε την ικανότητα να χρησιμοποιούμε εξίσου το διαιτητικό λίπος και το λίπος από το σώμα μας για ενέργεια.

Επομένως, αν θέλουμε να χάσουμε σωματικό λίπος πρέπει να μειώσουμε το διαιτητικό λίπος ώστε να μπορέσει το σώμα μας να χρησιμοποιεί κυρίως το σωματικό μας λίπος για ενέργεια και έτσι θα συρρικνωθούν τα λιποκύτταρα μας.

Ετικέτες: Επιστημονικά άρθρα, Κετογονική διατροφή

x

This WebSite Uses Cookies.Read our Policy