Κετογονική διατροφή για απώλεια λίπους: μήπως τρώτε πολύ λίπος;

Όλοι γνωρίζουμε ότι η κετογονική είναι μια δίαιτα με υψηλή περιεκτικότητα σε λίπος χαμηλή σε υδατάνθρακες, αλλά πόσo λίπος ημερησίως θα πρέπει να καταναλώνετε στην κετογονική διατροφή;

Το λίπος αποτελεί ένα βασικό θρεπτικό συστατικό, απαραίτητο για τις ορμόνες, τον μεταβολισμό και την κυτταρική συντήρηση. Όποια και αν είναι η διατροφή που επιλέγουμε, η κατανάλωση λίπους θα πρέπει να είναι περίπου 40-80 γραμμάρια την ημέρα. Ωστόσο, η κετογονική διατροφή προβλέπει ότι το 60-80% των ημερήσιων θερμίδων πρέπει να προέρχεται σας από λίπος. Ωστόσο, αυτά τα ποσοστά είναι αυθαίρετα και δεν σημαίνει πως θα σας βάλουν απαραιτήτως σε κέτωση.

Υπάρχει ελάχιστη πρόσληψη λίπους για να μπείτε σε κέτωση;
Στην πραγματικότητα, μπορείτε να δημιουργήσετε κέτωση μη προσλαμβάνοντας θερμίδες ή λίπος. Οι υψηλές ποσότητες λίπους που καταναλώνονται στην κετογονική υποτίθεται ότι δίνουν στο σώμα περισσότερη ενέργεια απουσία γλυκόζης και αμβλύνουν την ανταπόκριση της ινσουλίνης στην κατανάλωση πρωτεϊνών και υδατανθράκων. Ωστόσο, η κατανάλωση πολλών λιπαρών μπορεί να αυξήσει το σωματικό σας λίπος. Έχει επικρατήσει σε blogs, ομάδες facebook η λανθασμένη πεποίθηση ότι στην κετογονική το 80% των θερμίδων πρέπει να προέρχονται από λίπος. Πραγματικά είναι μια λάθος σύσταση για όσους κάνουν κετογονική με σκοπό να χάσουν λίπους. Η κατανάλωση περισσότερου διαιτητικού λίπους στον κετογονικό τρόπο διατροφής δεν θα σας κάνει να κάψετε περισσότερο σωματικό λίπος! Αυτή είναι η αλήθεια...

Επομένως, εάν θέλετε να χάσετε σωματικό λίπος, θα πρέπει να το κάνετε αυτό εις βάρος της ημερήσιας πρόσληψης λίπους. Όταν θέλετε να υπολογίσετε πόσο λίπος θα πρέπει να τρώτε , υπολογίστε πρώτα πόσες θερμίδες προσλαμβάνετε από τις πρωτεΐνες και τους υδατάνθρακες. Στη συνέχεια αφαιρέστε αυτές τις θερμίδες από το επιθυμητό θερμιδικό έλλειμμα και έχετε τις θερμίδες που πρέπει να τρώτε από το διαιτητικό λίπος για να χάσετε λίπος. Χωρίς θερμιδικό έλλειμα δεν πρόκειται να χάσετε σωματικό λίπος.

Ετικέτες: Επιστημονικά άρθρα, Κετογονική διατροφή

x

This WebSite Uses Cookies.Read our Policy