Μάθε τα Γιατί σου!

Γιατί σκέφτεστε να ακολουθήσεις κετογονικό τρόπο διατροφής; Αφιερώστε λίγα λεπτά γράφοντας τις σκέψεις σου σχετικά με το γιατί η κετογονική διατροφή είναι καλή επιλογή για εσένα. Χρησιμοποιήστε τις παρακάτω ερωτήσεις ως οδηγό για να γράψετε τις σκέψεις σου. Κάποιες από τις ερωτήσεις μπορεί να μην σε αφορούν. Απάντησε μόνο όσες σε αφορούν.

Κατεβάστε τις ερωτήσεις  ΕΔΩ

Ποια είναι τα πραγματικά αίτια της αύξησης του βάρους;

Όταν τρώμε υδατάνθρακες και / ή πρωτεΐνες, το σάκχαρό μας (γλυκόζη) αυξάνεται. Όταν τρώμε πάρα πολλούς υδατάνθρακες και / ή πρωτεΐνες, τα κύτταρα μας γεμίζουν γρήγορα με γλυκόζη. Το περίσσευμα γλυκόζης παραμένει στην κυκλοφορία του αίματός μας. Αυτή η γλυκόζη δρα σαν πίσσα, φράζοντας τις αρτηρίες ενώ δεσμεύεται με πρωτεΐνες σχηματίζοντας επιβλαβείς προχωρημένα προϊόντα τελικής γλυκοζυλίωσης (AGEs) και προκαλεί χρόνια φλεγμονή. Επίσης, αυξάνει τα τριγλυκερίδια, αυξάνοντας τον κίνδυνο εμφάνισης στεφανιαίας νόσου. Σχεδόν όλοι οι υδατάνθρακες, όλα τα άμυλα και σάκχαρα, αποθηκεύονται ως λίπος.

Διαβάστε Περισσότερα

Ιδανικά σνακ για παιδιά!

Εάν το παιδί σας πεινάει συνεχώς αυτό οφείλεται στο ότι το πρωί δεν τρώει αρκετή  πρωτεΐνη και καλό λίπος στο πρωινό του. Τα ενδιάμεσα σνακ για ένα παιδάκι είναι περιττά. Κανονικά αν φάει ένα πρωινό μια ομελέτα με 2 αβγά συν έναν επιπλέον κρόκο μαγειρεμένο με λαχανικά όπως σπανάκι και μανιτάρια και βούτυρο τότε το πιο πιθανό σενάριο πως θα ξαναπεινάσει κατά τις 2 με 3 το μεσημέρι.

Διαβάστε Περισσότερα

Γιατί το “τέλειο” σώμα και η “τέλεια” δίαιτα είναι μια ψευδαίσθηση

Αποφάσισες μια μέρα να αρχίσεις δίαιτα και έτσι άλλαξε μια για πάντα η σχέση σου με το φαγητό. Στα 16 ξεκίνησες μια δίαιτα. Για πλάκα. Γιατί όχι. Δεν ήσουν ιδιαίτερα υπέρβαρη, αλλά η απώλεια βάρους σε ενθουσίασε. Έτσι, συνέχισες να κάνεις δίαιτα. Και αισθανόσουν εκπληκτικά. Οι άνθρωποι γύρω σου έκαναν θετικά σχόλια. Φορούσες μπικίνι με αυτοπεποίθηση. Αυτό ήταν διασκεδαστικό! Βρισκόσουν στην κορυφή του κόσμου...

Διαβάστε Περισσότερα

Τι πραγματικά ισχύει με το έλαιο καρύδας; Είναι υγιεινό ή όχι και γιατί;

Πρόσφατη έκθεση από την Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρεία (American Heart Association) αναφέρει ότι το έλαιο καρύδας είναι υψηλό σε κορεσμένα λίπη και μπορεί να αυξήσει την LDL χοληστερόλη. Αυτό ακούγεται πολύ ανησυχητικό, ειδικά αν ανησυχείτε για την καρδιαγγειακή σας υγεία.

Διαβάστε Περισσότερα
x

This WebSite Uses Cookies.Read our Policy