Βασικές οδηγίες για το αυτοάνοσο διατροφικό πρωτόκολλο ( aip )

Δίνετε έμφαση σε τρόφιμα υψηλής θρεπτικής πυκνότητας:

Διαβάστε Περισσότερα

Ποια είναι τα στάδια του κετογονικού τρόπου ζωής;

Η κετογονική διατροφή έχει γίνει της μόδας τα τελευταία χρόνια και στην Ελλάδα. Ωστόσο, παρατηρώ πως πολλά άτομα που την ακολουθούν δεν γνωρίζουν αρκετά και δυστυχώς υπάρχουν πολλές λανθασμένες αντιλήψεις που δεν τεκμηριώνονται επιστημονικά. Πιστεύουν πως πρόκειται για μια μαγική και γρήγορη λύση αλλά στην πραγματικότητα αν δεν γίνει τρόπος ζωής ποτέ δεν πρόκειται να αποκομίσετε τα πραγματικά της οφέλη υγείας σε κυτταρικό επίπεδο. Για παράδειγμα, οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν ότι υπάρχουν 3 στάδια στην κετογονική διατροφή.

Διαβάστε Περισσότερα

Τα πολλά οφέλη του κολλαγόνου

Τα πολλά οφέλη του κολλαγόνου
Πολλοί με ρωτούν ποια είναι η άποψη μου για τη ζελατίνη και το κολλαγόνο. Για να είμαι ειλικρινής, εδώ για αρκετά χρόνια αποτελούν ένα βασικό υλικό σε πολλές συνταγές μου. Προσωπικά έχω δει μεγάλη βελτίωση στην υγεία των νυχιών, του δέρματος και των μαλλιών μου από τότε που άρχισα να ενσωματώνω σε τακτική βάση περισσότερη ζελατίνη και κολλαγόνο στη διατροφή μου. Πλέον ένα από τα πιο αγαπημένα μου τρόφιμα!

Διαβάστε Περισσότερα

5 Μύθοι για το διαβήτη κύησης

Μύθος # 1: Είναι φυσιολογικό το σάκχαρο να είναι πιο υψηλό στην εγκυμοσύνη

Δυστυχώς υπάρχει παραπληροφόρηση σχετικά με το ποια είναι να ενδεδειγμένα επίπεδα σακχάρου κατά την εγκυμοσύνη. Ορισμένοι πιστεύουν ότι είναι φυσιολογικό να ανεβαίνει κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, οπότε δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Πρόκειται για μύθο. Έρευνα που εξέτασε το σακχάρο σε υγιείς εγκύους, διαπίστωσε ότι ο δείκτης είναι 20% χαμηλότερος σε σχέση με τα επίπεδα σε μη έγκυες γυναίκες. (Diabetes Care, 2011). Ακριβώς 20% χαμηλότερο! Το σώμα έχει κυριολεκτικά εμμονή με το να διατηρεί το σάκχαρο όσο το δυνατόν πιο χαμηλό κατά την εγκυμοσύνη.

Διαβάστε Περισσότερα

Γιατί χρειάζεστε περισσότερο αλάτι κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Το αλάτι έχει καταστεί πλέον ανεπιθύμητο από πολλούς ανθρώπους καθώς είναι κάτι που φοβούνται και αποφεύγουν όσο το δυνατόν περισσότερο. Έχει δαιμονοποιηθεί για κατακράτηση υγρών και υψηλή αρτηριακή πίεση. Ωστόσο ξεχνάμε κάτι πολύ σημαντικό: αποτελεί και έναν χρήσιμο ηλεκτρολύτη. 

Διαβάστε Περισσότερα
x

This WebSite Uses Cookies.Read our Policy