Πως η ζάχαρη επηρεάζει τη γονιμότητα?

Διαταράσσει τις ορμόνες σας
Όταν καταναλώνετε ζάχαρη ανεβαίνουν πολύ τα επίπεδα ινσουλίνης και πολύ γρήγορα για ένα σύντομο χρονικό διάστημα και μετά πέφτουν απότομα αφήνοντας ένα ορμονικό χάος.
Όταν τα επίπεδα του σακχάρου σας πέφτουν σε χαμηλά επίπεδα τα επινεφρίδια σας απελευθερώνουν τόσο κορτιζόλη όσο και αδρεναλίνη, σε μια προσπάθεια να αποκαταστήσουν τα επίπεδα του σακχάρου μας σε κανονικά επίπεδα, οδηγώντας τελικά σε μια ορμονική ανισορροπία.

Διαβάστε Περισσότερα

Γιατί παίρνετε βάρος την περίοδο των εορτών;

Αν τρώτε ένα μελομακάρονο ή έναν κουραμπιέ κάθε μέρα μέχρι τα Χριστούγεννα το μόνο σίγουρο είναι πως θα καταλήξετε τουλάχιστον ένα κιλό βαρύτεροι στο τέλος των γιορτών! Επιστημονικά στοιχεία δείχνουν πως αν διατηρήσετε τις βασικές διατροφικές σας συνήθειες μπορείτε να αποφύγετε την αύξηση του βάρους κατά την περίοδο των εορτών. Το να παρεκκλίνετε μόνο μία φορά δεν θα αυξήσει το βάρος! Το βάρος αυξάνεται όταν κάνετε μικρές καθημερινές παρεκκλίσεις: ένα εξτρά μελομακάρονο, ένα παραπάνω ποτήρι κρασί κάθε μέρα κάνουν τη διαφορά. Παρακάτω αναφέρω μερικές από τις αμαρτωλές και ως εκ τούτου αγαπημένες συνήθειες μας που την περίοδο των εορτών αυξάνουν το βάρος και θα πρέπει να τις προσέχουμε:

Διαβάστε Περισσότερα

Ο μύθος της χοληστερόλης - Τέρμα οι ομελέτες με ασπράδια!

Οι περισσότεροι μεγαλώσαμε πιστεύοντας πως τρόφιμα όπως το κόκκινο κρέας, τα αυγά και το μπέικον αυξάνουν τη χοληστερόλη. Αυτή η ιδέα είναι τόσο βαθιά ριζωμένη που λίγοι μπορούν ακόμα και σήμερα να την αμφισβητήσουν. Είναι πράγματι αλήθεια?

Στην πραγματικότητα -σύμφωνα με νέες μελέτες- η χοληστερόλη σταματά τη φλεγμονή, προλαμβάνει το σχηματισμό θρόμβων στο αίμα, υποστηρίζει το ανοσοποιητικό σύστημα και προλαμβάνει ασθένειες που προκαλούν μεταλλάξεις στα κύτταρα

Διαβάστε Περισσότερα

Το θαυματουργό αλεύρι καρύδας.

Υπάρχουν τόσα πολλά για να λατρέψετε το αλεύρι καρύδας.

  • Υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνες
  • Χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες
  • Χωρίς γλουτένη

Αλλά τι είναι το αλεύρι καρύδας;
Με απλά λόγια, είναι ψιλοαλεσμένη αποξηραμένη καρύδα πλούσια σε φυτικές ίνες που απομένει μετά την εξαγωγή του λαδιού καρύδας 

Διαβάστε Περισσότερα

Διατροφή χαμηλή σε υδατάνθρακες: 5 βασικά λάθη !

Θέλω να μοιραστώ 5 συχνά λάθη που γίνονται όταν ακολουθούμε ένα διατροφικό πρόγραμμα χαμηλών υδατανθράκων και τα οποία εμποδίζουν τη διατροφική κέτωση. 
Η διόρθωση τους θα βοηθήσει να χάσετε πιο εύκολα βάρος. 

Αξίζει να ρίξετε μια προσεκτική ματιά!  Θα εκπλαγείτε!


1. Τρώτε πάρα πολύ πρωτεΐνη.
Πιστεύετε πως μια δίαιτα χαμηλή σε υδατάνθρακες είναι πλούσια σε πρωτεΐνες. 

Διαβάστε Περισσότερα
x

This WebSite Uses Cookies.Read our Policy