Πληκτρολογήστε μία λέξη "κλειδί" για να αναζητήσετε τη συνταγή που επιθυμείτε.

Μπάρα με σουσάμι και ταχίνι

Υλικά για 6 μπάρες 
• 1/2 + 1/4 φλιτζανιού (~110γρ) σουσάμι
• ¼ φλιτζανιού κρυσταλλική ερυθριτόλη με στέβια
• 12 σταγόνες γλυκοζίτες στέβιας
• μια πρέζα θαλασσινό αλάτι
• 1 γεμάτη Κ.Σ.(15γρ) βούτυρο ή λάδι καρύδας (Μπορείτε να βρείτε το προϊόν ΕΔΩ )
• 1 γεμάτη Κ.Σ. (~24γρ) ταχίνι
• σπόρους από 1 κλωναράκι βανίλιας
• 1 μεγάλο ασπράδι αβγού σε θερμοκρασία δωματίου


Εκτέλεση
1. Προθερμαίνετε το φούρνο στους 180ο C. Βάζετε μια λαδόκολλα σε μια μακρόστενη φόρμα 20 εκατοστά επί 13 εκατοστά έτσι ώστε να προεξέχει στα πλαινά για να μπορείτε να την σηκώσετε μόλις ψηθούν.
2. Ανακατεύετε το σουσάμι με το γλυκαντικό και το αλάτι σε ένα μπολ.
3. Λιώνετε το βούτυρο, προσθέτετε το ταχίνι, την υγρή στέβια τους σπόρους βανίλιας, το ασπράδι και ανακατεύετε το μίγμα καλά. Ρίχνετε το μίγμα ταχινιού στο μπολ με το μίγμα του σουσαμιού και το ανακατεύετε πολύ καλά μέχρι να είναι κολλώδες.
4. Απλώνετε το μίγμα στη φόρμα με τη λαδόκολλα και το πιέζετε με το πίσω μέρος ενός κουταλιού προς τα κάτω.
5. Το ψήνετε για 10 λεπτά στους 180ο C.
6. Μειώνετε τη θερμοκρασία στους 150ο C και συνεχίζετε το ψήσιμο για 10-12 λεπτά.
7. Τραβάτε με τη λαδόκολλα και το αφαιρείτε αμέσως από τη φόρμα όσο είναι ζεστό και το κόβετε σε 6 μπάρες όσο είναι ακόμα ζεστό.
8. Αφήνετε τις μπάρες να κρυώσουν σε θερμοκρασία δωματίου πριν τις μεταφέρετε στο ψυγείο για να σφίξουν περισσότερο. Τις διατηρείτε στο ψυγείο.

Ετικέτες: Συνταγές για διαβητικούς, Συνταγές, Φυσικά γλυκαντικά , Γλυκές συνταγές για Διαβητικούς, Συνταγές για υγιεινά πρωϊνά και σνακ, Κετογονική διατροφή