Shape.gr: Τροφές και διάθεση - Τα λιπαρά που ευθύνονται για την καλή αλλά και την κακή διάθεση

 Ποια λιπαρά πρέπει να βάλεις στη διατροφή σου αλλά και ποια πρέπει να αποφύγεις.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο shape.gr

thriveglobal.gr: Γιατί Να Μειώσεις Τον Αριθμό Γευμάτων Σε Δύο

Η πλειοψηφία των ατόμων τρώνε τέσσερις φορές την ημέρα (3 γεύματα και 1 σνακ). Πόσο, όμως, αυτό μπορεί να τους διευκολύνει στην περίπτωση που θέλουν να χάσουν κιλά με ασφάλεια;

Διαβάστε το άρθρο της Dr. Ελένης Παπαγιαννίδου, κλινικής διαιτολόγου - διατροφολόγου στο thriveglobal.gr 

thriveglobal.gr: Υπάρχουν Τρόφιμα Που Σχετίζονται Με Την Κατάθλιψη;

Διαβάζοντας το άρθρο της Dr. Ελένης Παπαγιαννίδου, κλινικής διαιτολόγου - διατροφολόγου στο thriveglobal.gr μέσα σε 3 λεπτά θα μάθεις:

- Γιατί η ζάχαρη βλάπτει σοβαρά (και την ψυχική) υγεία.
- Πώς τα γαλακτοκομικά προκαλούν ...εθισμό!

thriveglobal.gr: Βούτυρο - Μια Παρεξηγημένη Τροφή

Γενικά ο οι άνθρωποι παλιότερα χρησιμοποιούσαν στη διατροφή τους το βούτυρο περισσότερο από ό,τι σήμερα. Πλέον, αρκετά μεγάλη μερίδα ανθρώπων τείνει να το αποφεύγει. Κι όμως τις τελευταίες τρεις δεκαετίες, στις οποίες έχουμε αποτινάξει τα κορεσμένα λιπαρά, η παχυσαρκία, οι καρδιακές παθήσεις, ο διαβήτης και ο καρκίνος είναι σε άνοδο. Γιατί συμβαίνει αυτό και ποιοι είναι οι 7 λόγοι που χρειάζεσαι το βούτυρο στη διατροφή σου; Τι απαντά η Dr. Ελένη Παπαγιαννίδου, κλινική διαιτολόγος - διατροφολόγος. Διαβάστε το άρθρο της στο thriveglobal.gr

Περιοδικό Shape (Τεύχος-Φεβρουαρίου 2019): Τι τρώνε οι διαιτολόγοι ;

Η Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος Παπαγιαννίδου Ελένη, αποκαλύπτει "τι τρώνε οι διαιτολόγοι".  Περισσότερα στο περιοδικό Shape του Φεβρουαρίου 2019