Πληκτρολογήστε μία λέξη "κλειδί" για να αναζητήσετε τη συνταγή που επιθυμείτε.

Γαριδάκια χωρίς υδατάνθρακες

Πολύ θρεπτικό σνακ για παιδάκια
Ανά μερίδα: 46 θερμίδες, 3,1γρ λίπος, 4.2γρ πρωτεΐνη, ίχνη υδατάνθρακες

 Υλικά για 6 μερίδες 

• 3 ασπράδια 
• 1/8 κ.γλ. κρεμόριο (προαιρετικά για να βγει πιο σφιχτή η μαρέγκα)
• 1/2 φλιτζάνι τριμμένο τσένταρ ή παρμεζάνα από την κατάψυξη

Εκτέλεση
1. Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 140 oC στον αέρα. 
2. Σε ένα μπολ χτυπάτε τα ασπράδια με το κρεμόριο για 8 με 10 λεπτά μέχρι να γίνει μια σφιχτή μαρέγκα.
3. Ρίχνετε το κατεψυγμένο τριμμένο κίτρινο τυρί της επιλογής σας στην μαρέγκα. Με μια σπάτουλα ανακατεύετε πολύ προσεκτικά για να μην πέσει η μαρέγκα.
4. Προσεκτικά τοποθετείτε το μείγμα σε ένα μεγάλη ziplock σακούλα, κόβετε μια μικρή τρύπα στη γωνία. Πιέζουμε απαλά επάνω στη λαδόκολλα σε σχήμα που μοιάζει με γαριδάκι.
5. Τα ψήνετε στον προθερμασμένο για 20-30 λεπτά.  
6. Για να γίνουν πιο τραγανά, σβήνετε το φούρνο και τα αφήνετε στον αέρα για 30 με 50 λεπτά. 
7. Τα αποθηκεύστε τα σε αεροστεγές δοχείο.

 

Ετικέτες: Συνταγές για διαβητικούς, Συνταγές χωρίς γλουτένη, Συνταγές, Αλμυρές συνταγές, Συνταγές για υγιεινά πρωϊνά και σνακ, Κετογονική διατροφή

x

stayhome

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ!
Στο πλαίσιο τήρησης των μέτρων μείωσης της εξάπλωσης του κορονοϊού,
σας ενημερώνω ότι οι συνεδρίες μας θα πραγματοποιούνται εξ΄αποστάσεως μέχρι νεωτέρας.
Δείτε όλους τους δυνατούς τρόπους
ΕΔΩ

Με σεβασμό, Ελένη Παπαγιαννίδου